Yıl 2013
Lise son sınıftayım. Okulu pek siklediğim söylenemez. Ne YGS'yi umursuyordum nede LYS'yi. Ben mesleğimi küçüklüğümde şeçip belirlemiştim zaten. Abuk sabuk sınavlara girip derece yapmama gerek yoktu benim.
Mesleğim garanti altında olunca okulunda pek değeri kalmıyordu. Liseyi sadece 'lise okumadı' demesinler diye bitirmeye çalışıyordum. Kaldığım semtin siktiri boktan bi lisesinde popüler bir öğrenciydim. Bilirsiniz; yakışıklıysan, okulu takmayan bir havan varsa, sürekli tek takılıyorsan ve tabi kızlar peşindeyse popülersindir lise senin krallığındır.
Lise benim krallığımdı. Okula haftada 1-2 gün giderdim ve bu çoğunlukla bana bağlı değildi. Çok küçükken futbola başlamış kendimi geliştirmiştim ve bir futbol takımının alt yapısında oynuyordum ozamanlar. Altyapı dediğime bakmayın. A takımından çok deplasmana gidiyorduk.
Herneyse. Takım arkadaşım vardı bir tane. Çok severdim onu kardeşim derdim tabi. Erkin. Bir gün antremanımız var ben tabi ozamanlar lise ergenlik tavan falan. Tribünde bir kız gördüm. Sarı-kumral saçlı, saçları bukle bukle, gözleri kahve ama nede yakışmış ona. Boynunu çevreleyen bir kolye ve siyah üstlüğüyle bir hırka giymiş. Uzunca baktım kıza. Taş çatlasa benden 2 yaş falan küçüktü. Güzeldi. Çok güzeldi.
Sonra erkin geldi suratımı hafif ittirdi yana "ne bakıyon kardeşime geveş" falan demişti. Sonra kızın bize baktığını görmüştüm. Benzetmiştim zaten.
Sana benzettim cinsiyetmi değiştin diye baktım falan deyip gevelemiştim çakmasın diye. O akşam idman bitiminde erkinle beraber dışarı çıkmıştık. Oda yanımıza gelmişti "abi" diye. Seside pek güzeldi. Bana baktığını ve ilk göz göze gelişimiz hatırlıyorum. Sonra erkin tanıştırmişti bizi. Kız lise 3 deymiş bizim lisedeymiş falan nasıl görmemiştimki o güne kadar diye düşünüyorum hala.
Akşam eve gittiğimde kızı aklımdan çıkaramıyordum. Nede güzel bir ismi vardı. Selin. İnstagramda ismini aratmıştım ama bulamadıktan sonra instagramı olmadığını düşünüp facede aratmıştım. Hesabını bulduğumda ki sevincimi hala hatırlarım. Hesabını girdim sonra. Tatlıydı. İstek veya mesaj atarsam erkine ayıp olur diye düşünerek sadece bakmakla yetinmiştim.
O günden sonra okula gitmek için bir sebebim vardı. Onu görmeliydim
İlk bölüm geldi. Anlattıklarımın yazdıklarımın hepsi kendi hayatımın parçası. Ve kitabın isminin nereden geldiğini bir kaç bölüm sonra anlayacaksınız. Hepinizle görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece BÜYÜK bir hata
Historia Cortahayatımda tam herşey yolunda ve güzel giderken hayat "sana bu kadarı fazla" diyip tekrar sırtını çevirmişti bana. Bir hata. Bir insanın hayatını ne denli değiştirebilirdi? Çok sevdiği bir insanı bir hata sonucunda kaybetmek nasıl bir histi? En köt...