(12.30PM)"Ponçiğimle gece selfiesi~💕💕"
Tiffany instagram da geziniyordu ve bu gönderiyi gördü. Ponçiğimle mi? Gece selfiesi mi? Merak edip yorumları okudu.
Fan1: Oha 😍😍😍
Fan2: Çok tatlısınız ♥♥♥
Fan3: Taengsic! 💏💏💏
Tiffany son okuduğu ile durakladı. Tanegsic mi? O neydi? Taeyeon ve Jessica'nın couple'ı mı?
Bunu burada bırakamazdı, hemen karşısındaki yatakta oturan Seohyun'a seslendi."Seohyun!!"
"Efendim?"
"Gel çabuk buraya selfie çekicez"
"Neden?"
"Paylaşıcam"
"Peki"
Seohyun ve Tiffany sevimli bi poz verdi ve Tiffany düğmeye bastı. Bayağı beğenmişti, hemen instagrama yükledi.
"Ponçik miyiz ne?"
-----
Taeyeon instagrama fotoğraf yükledikten sonra instagramda gezinmeye başladı bi kaç dakika sonra Tiffany'nin fotoğraf paylaştığını gördü.
Seohyun ile fotoğraf mı çektirmiş? Ponçik mi yazmış? Taeyeon merak edip yorumları okumaya başladı.Fan1: Taeyeon unnie'den sonra paylaştı
Fan2: Bu Taeyeon unnie'ye diss mi?
Fan3: En sevdiğim couple 😍😍
Fighting SeoNy! 💏💏💏Fan4: Olmadı böyle ben TaeNy shipliyodum .-.
TaeNy mi? İkisinin shiplendiğini bilmiyordu, bu onu mutlu etmişti. Telefonu kapattı ve gülümsemeye devam ederek yatağına uzandı.
Jessica, Taeyeon'a garip garip baktı."Noldu? Neden psikopat gibi sırıtıyosun?"
Taeyeon aniden yataktan kalktı ve yüzündeki gülümsemeyi değiştirdi.
"Hiç"
"Hiç? Telefonda bişi gördün dimi?"
"H-hayır"
"Ver o telefonu!"
Jessica, Taeyeon'un üzerine atladı ve telefonu almaya çalıştı. Taeyeon ise telefonu kaptırmamak için elinden geleni yapıyordu. Onlar gülüşüp eğlenceli dakikalar geçirirken (eğlenceli dakikalar ne yha xjshxhshs) birisi odaya daldı. Bu Yuri'ydi.
"Biraz daha sessiz olamaz mısınız? S-siz napıyosunuz??"
Jessica yavaşça Taeyeon'un üzerinden kalktı ve kendi yatağına oturdu. Odanın içinde bi sessizlik oldu.
"A-ah şey anladım ben, böldüğüm için üzgünüm" diyerek sessizliği bozdu ve kapıyı kapatıp çıktı.
Jessica ve Taeyeon birbirine baktı ve gülmeye başladılar. (Bu iyice Taengsic hikayesine dönüştü, hadi hayırlısı) Tiffany, Taeyeon'larn odasına doğru ilerlerken karşısına Yuri çıktı. Yüzünde muzip bi gülümseme vardı. Tahmin ettiği kadarıyla onlarn odasından geliyodu. Tiffany, Yuri'yi umursamadı ve Taeyeon'larn odasının önüne geldi. Kapıyı hafifçe yaslandı ve dinlemeye başladı.
"Yha!! Jessica!! Telefonumu geri ver!!"
"Önce neye baktığına bakmam lazım! Ondan sonra verebilirim"
*Gülüşme*
"Hayır olmaz!!"
*Çığlıklar*
"Tae! Üzerime atlamana gerek yoktu!"
Tiffany kapıya iyice yaslandı, sesler kesilmişti. Az önce o kadar bağırışma vardı, ve şimdi sessizlik mi? Garip gelmişti. Birden kapı açıldı ve Tiffany öne düştü.
Taeyeon ve Jessica garip garip birbirlerine, sonra da Tiffany'e baktılar. Tiffany hızla ayağı kalktı ve zoraki gülümsedi."Selamlar! Nasılsınız? Bende öyle geçiyodum işte ^-^"
"Na-"
"Mutfağa gidip milkshake alacaktm, hoşçakalın yarın görüşürüz ^-^"
Onların hiçbir şey demesine zaman ayırmadan odasına döndü. Bıkkınca kendini yatağına attı ve uyumaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Beautiful [TaeNy /Texting]
ФанфикStephanie: Ama söylemediğim bir şey var... Rosé: Nedir? Stephanie: Ben senden daha güzelim.