Chlapec se s těžkými víčky podíval na mobil, aby zjistil kolik je hodin. S vystrašeným pohledem koukal na 20 zmeškaných hovorů od Namjoona a 1 zprávu; od Taeho.
tae- vrať se domů, prosim.
18:15.
Momentálně je po 22. hodině, nejspíš tady usnul. S protažením se zvedl a rozešel se zpět do dormu. Nechtělo se mu tam, ale musel se vrátit. Celou tu dobu co byl v lese přemýšlel, a došel k názoru, že bude lepší Taeho ignorovat, i když to půjde těžce. Přece se nesloží kvůli zlomenému srdci, i když to bolí, no ne?
S tichostí zavřel vchodové dveře a otočil se čelem do chodby.
,,Kde jste byl mladý muži?" Skoro zařval, když za sebou uslyšel Jinův naštvaný hlas. Koukl na něj a hlasitě polknul.
,,V lese, asi jsem tam usnul, promiň," Debilně se usmál a vydal se po schodech do pokoje.
,,Je u tebe v pokoji," Zavolal na něj ještě Jin a pak zmizel v koupelně. Černovlasý se zastavil.
Proč by byl u něj v pokoji?
Nechápal, proto se opět rozešel a i když nevěřil, že by u něj Tae vážně byl, opatrně otevřel dveře a rosvítil světlo.
A opravdu, na posteli ležel, stále v bundě oblečený, Tae. Při pohledu na něj se Kook usmál. Bohužel i přes tu jeho roztomilost ho musel vzbudit.
,,Vstávej Tae," Zatřepal s ním aby se rychleji probral. Tae otevřel oči a jakmile spatřil Kooka, dal se do sedu.
,,Kooku, v té kavárně, já--" Byl však přerušen ještě dřív, než dokončil větu.
,,Ne Tae, nemusíš mi nic vysvětlovat, chápu to. Neměl jsem ti to vůbec řikat byl--" Tae ho také přerušil, ne slovy, ale polibkem. Černovlasý se vzpamatovával, proto polibek neopětoval. Po značné době se hnědovlasý odtáhl a opřel se čelem o čelo černovlasého.
,,Kooku, chtěl jsem ti říct, že tě taky miluju, už dlouho, ale bál jsem se," Zahleděl se mu dlouze do očí ,,ale teď když vím, že mě taky miluješ a mé city opětuješ, se tě ptám; budeš můj přítel? Zůstaneš se mnou dokonce života? Budu tě moct zahrnovat svojí láskou?" optal se a s lehkým úsměvem čekal na odpověď. Černovlasý se ale místo odpovědi rozbrečel a omotal svoje ruce kolem Taeho krku. Měl radost, nečekal to.
Proto vyslovil to slovo, to slovo, které je oba udělá v životě šťastnými.,,Ano."
—
touto kapitolou se loučím s tímto příběhem. upřímně, tento příběh pro mě hodně znamenal, hlavně proto, že diary byl úplně první příběh, co jsem přidala tady na wattpadu. jsem ráda, že jsem ho mohla psát, nebýt vás, příběh už je dávno smazaný. příběh měl skončit sad-endem, a i přes to, že na happy-end se necítim, rozhodla jsem se to změnit a podle vašich přání jsem napsala happy-end. doufám, že jste rádi.
děkuju vám všem za neskutečnou podporu, kterou mi dáváte ať už hlasem nebo komentářem, jsem ráda, že se vám příběh líbil.^^
asi už nemám co dodat, asi jen ještě jednou, DĚKUJU.♡—
shy slut | jikook = ONGOING✘
druhý díl: second diary | vkook = COMPLETED✔︎
unknown | yoonseok = COMPLETED✔︎|:ostatní příběhy, které můžete najít na mém profilu:|
—LX⁷⁴⁷X—
²⁰¹⁷
ČTEŠ
diary | vkook ✔︎
FanficV dnešní době je zvláštní psát si deník, hlavně když je vám 20 let. Ale někdy je fajn, svěřit se kusu papíru než osobě. | 20170608 20170727 | |:první korekce ukončena 20170829 |:druhá korekce ukončena 20180303 |:třetí korekce ukončena 20180512/13