*Poveste autor*
28 august,Jungkook trebuie sa vina acasa ,trupa se intoarce din turneu,6 din ei se intorc in Coreea numai Kookie vine in Romania la iubita lui Vera.Era o zi caldurosa,Jungkook urma sa ajunga acasa la 21:00 dar ajunge mai repede cu jumatete de ora.
Cand intra pe usa Vera ii sare la gat,cei doi se saruta pasional timp de cateva minute,Kookie isi lasa bagajele la usa si o impinge pe Vera pe pat,si o saruta pe buze dupa ii da tricoul jos lasand-o in sutien si o saruta pe gat in timp ce ea simtea ca se excita...(pt Vera era prima ora,deci ea era virgina)el isi da tricoul jos si ramen in abdomenul gol,Vera ii studiaza abdomenul cu atentie si incepe sa il mangaie pe piept,avea niste patratele cu totul si cu totul de ividiat... El vrea sa o faca pe ea sa se simta foarte bine in sera asta in care ea o sa isi piarda virginitatea cu baiatul visurilor ei....
O saruta incontinuu pe gat,se ridica si ii da usor pantaloni scurti jos,lasand-o pe Vera in bikini,dupa se urca iar desupra ei si ii da sutienul jos,incepand sa ii mangaie usor sani sa o excite mai tare.Il opreste ii zice sa se ridice si ii da si lui pantaloni jos,Kookie o impinge inapoi pe pat si ii da bikini jos,lasand-o complet goala.Se da mai in spate si ii desperte picioarele unele de altele,aplecandu-se usor si trecand doua degete pe desupra vaginului ei atingandu-i clitorisul si excitand-o mai tare.Dupa asta se apleca usor si incepe sa se joace usor cu limba la vaginul ei,ea simtind ce nu a mai simtit vreodata.
El o intreba tot timpul daca ii place si daca se simte bine..."joaca a tinut 10 minute timp in care ea se simtea nemapomenit",se bucura ca isi va pierde virginitatea cu baiatul visurilor ei....
*Dupa 10 minute*
El o intreaba daca mai vrea sa continue,iar ea ii spune ca nu sa treaca la urmatorul pas,el ii zice "Bine".Isi da boxeri jos si usor,usor o introduce in ea,ea simtind o durere si incepand sa tipe nu prea tare,Kookie se opri si o intrebasera daca vrea sa se opreasca,Vera a zi ca nu.Kookie a continuat,intreband-o din minut in minut daca e bine,ea zicea ca nu dar ii ochii ei erau lacrimi asa ca Jungkook o saruta in continuu.La un moment dat Kookie se opreste si ii spune ca se opreste pt ca pe ea o doare dar ea il prinde de gat il trage spre ea si ii spune ca ea il vrea pe el in ea,pt ca ii place.El o saruta "turbat".
Oficial ea nu mai este virgina,iar durerile erau din ce in ce mai mici,in timp ce el "se juca acolo"ea il saruta non-stop pe buze si daca nu se sarutatau el o saruta pe gat.
*Dupa 30 de minute*
El a ejaculat in vaginul ei pt ca a uitat sa se protejeze.Ea ii multumise in continuu pt ca a ajutat-o sa isi piarda virginitatea,iar el ii zicea sa nu mai zica asta...Cei doi au adormit imbratisati...
Urmatorul capitol va fii tot despre Jeon Jungkook si despre ce se va intampla cu el si iubita lui...
CITEȘTI
Dragoste cu BTS
FantasyIn poveste este vorba despre o fata pe nume Vera care are un iubit celebru din Coreea pe nume Jeon Jungkook,cei doi se cunosc de cateva luni (3 luni)Ea are 20 de ani si el 26 .Ei sau cunocut in Romania cand trupa din care face el parte(Bts) a avut u...