Shine:Nae...Aku...
Shine menarik nafas dalam2.
Luna:Shine? Kenapa tak angkat call? Dah dah.. ok tak?
Shine:Ok...
Luna:Jom. Teman unnie jap.
Shine:Nae.Shine berjalan tanpa menghiraukan Jungkook.
Luna:Lagi sebulan kita masuk Gaon Chart. Are you ready? Kalau ada masalah tu, buang dari otak baling jauh-jauh. Nae?
Shine:Nae..//smile//.Skip Didorm BTS.
Jin:Jungkook,apa kena dengan kau nih?? Lain macam jek hyung tngok.
Jungkook:Ha? Takde apalah.
Suga:Jungkook-ah,kau jangan fikir banyak. Daripada kau fikir banyak baik ikut kitorang gi practice.
Jungkook:Practice? Okkk....BTS berjalan ke practice room dan bertemu dengan D'VioletZ. D'VioletZ hanya bow dan masuk.
Tiba² Bang pd masuk.
Bang pd:D'VioletZ kamu ada practice room baru. Jom ikut saya. Tak jauh pun depan practice room BTS jerr.
D'VioletZ masuk kedalam practice room mereka. Dan tngok tertampal nama D'VioletZ di dinding.
Bang Pd:Ok,teruskan berlatih.
Bell membuka lagu The Xero. Lagu The Xero ni lagunya dlm bahasa english. Sebb diorang pandai ckp english.
♪Dream of night,i just wanna hear your song. This night make me comfortable. Yeah,this is the right way to say your love. Never,never give up with this. NEVER!! hohoho.. huo huo huo... huooo♪
Bell membuka lagu Here Comes the Boom.
Bell:Apa kata kita buat 2x faster lagu The Xero nak? Sape kalah kena denda.
Shine:Nakk..
Dyn:Eleehh.. Bell ckp snanglah diakn main dancer.
Luna:I'm okay with it.Mereka mula menarikan lagu The Xero 2x faster. Mmng daebak kalau korang tengok. Peh! Lepas habis jer lagunya Dyn orang pertama yg duduk ke lantai.
Shine:Ah,penatnya.
Bell:Kalini kita menyanyi jerr..Selepas beberapa jam practice mereka mengambil keputusan untuk berehat. Sambil-sambil itu mendengar Bell membebel.
Bell:In the stage,kita kena cool. No mistaken,ok??
Tok tok tok.
Shine:JungJin oppa? Waeyo?
Jungjin:Ani. Cuma nak ingatkan jer yang sehari sebelum Gaon Chart tuh korang duduk dekat dorm jer waktu malam.
Luna:Okayy.. It,s a easy work.
Jungjin:Aku taulah yg korang berempat ni pandai English. Takyahla nak spakin depan aku pulak.
D.N:Salah lah Jungjin oppa. It should be speaking. Not spakin..
Jungjin:Hehe,oklah oppa keluar dulu.Selepas Jungjin keluar Bell mula membebel semula. Nama pun dekat hampir sama Bell→membebel.
Bell:Korang tahu sponsor clothes kita siapa?
Luna:Siapa.
Bell:Like gucci,padini,lv and pakaian yg mahal dah nak dekat beribu-ribu.
Shine:Shine tak tahu punn....
D.N:Oh,really?
Bell:Yes. Sebab tulah baju kita kekadang tak sama.
Shine:Oh,Shine ingat yg kita pergi debut dekat Music Bank kita pakai baju yg lain².
Bell:So,jom kita balik dorm. Now!
Shine:Wait unnie. Macam mana kalau BangTan Sonyeondan dekat luar??
Bell:Haah lah.. Takpelah jomm...D'VioletZ pun keluar dari practice room dan terus ke dorm.
Di dorm D'VioletZ. 8:00 p.m.
Shine:Ah,penatnya. Eh,unnie dah tngok MV baru kita tak??
Luna:Takde masa nak tengok.. jom tengok nak?
Bell:Boleh jugakk...D'VioletZ berkumpul di ruang tamu untuk melihat MV mereka di komputer. Mereka melihat MV tu dengan ketawa. Sampai satu nih.
Shine:Ige bwoya!?
Bell:Whats wrong with your face.
Shine:Shine ingat kamera tu tutup. Sebab tulah Shine main depan kamera tuhh..
Luna:Tengoklah penontonnya. 100M weii!!
D.N:Sesang!
Shine:Ohmy,gosh...TOKTOKTOK~~
Bang Pd:Hi girls..
Bell:Pd Nim,dah tngok MV kitorang tak? 100M orang tngok dh nk dkat 200M..
Bang Pd:Dah tengok. Korang memang daebak!!
Luna:Of course.
Shine:Tapi... kenapa ada muka Shine yg kelakar tuhh... meme tuhh.. haha lawak.
Bang Pd:Tulah... haha.. oklah saya keluar dulu...
YOU ARE READING
My Lucky Live
FanficKlau nk bce. Bcelah. Tk nk tkpe Cast-Kim shin min Jeon JungKook Start-7 Jun 2017 End-