Büyük Karar

9 1 0
                                    

-Ben kül olmuşum seni beklerken senin gözün alevlerde... -

"Daha ne kadar izleyeceksin onu? " diye soru yöneltti masal
"O beni sevinceye dek"
"Ah hadi ama Nisan "
"Yine gerçekleşmeyecek hayallere daldin deme "
"Ya bırak artık onu kendi hayatin la ilgilen "
"Her zaman hayallerinin peşinden gitmelisin benim hayat felsefem bu masal"
"Kaçan kovalanir zaten kaderiniz birlikteyse illa birbirinizi seversiniz "
"Bazen zorlamalisin sinirlarini"
"Daha ne kadar zorlayabilirsin Allah aşkına dile kolay 3 yıl"
"Haklısın belkide "
"Ya ama bak vazgecmelisin yeter bu kadar "
"Haklısın ama bilmiyorum iste "
"Ne dedin? "
"Artık kendi hayatıma geri döneceğim "
"Oh be sonunda"
"Ama emin değilim "
"Vazgeç şundan güzelsin zekisin o hariç bütün erkekler sana hasta "
"Ama bende ona"
"Off basladin yine"
"Tamam ya belkide o kaybeder"
"Bırak Berkeyi hayatına odaklan ve baskalarina bir şans ver "
" Tamam"

🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Çağrının ağzından
"Etrafimda dolanma " dedi Berke
"Ben neden senin etrafında dolaniyim asıl sen benim etrafimda dolanma"
"Herneyse kes bu okulda kimse bizim üvey kardeş olduğumuzu bilmeyecek.
"Ben ve sen üvey kardeş hayır hayır, evet kimse bilmemeli"
"Okey o zaman uza "
Yavaşça ilerlemeye basladim aynı babasıydı ukala annem öyle bir adami nasıl sevebilmisti ya. Herneyse ben Nisan 'i çok seviyordum ondan hoslaniyordum. Ama Nisan hiçbir erkeğe yüz vermiyordu. Bu yüzden ben ona kanka olarak yaklasmistim. Ve ona olan duygularımı aciklayacaktim. Nisan 'in yanına gitmeliyidim. Gözlerimle bahçede Nisan'ı aradım ve görünce yavaşça onlara doğru ilerlemeye basladim.
" Daha ne kadar izleyeceksin onu? "
"O bana bakincaya dek "
"Ah hadi ama Nisan "
"Yine gerçekleşmeyecek hayallere daldin deme "
Daha fazla dinlemeden uzaklaştım çünkü çok açıtmıştı bu sözler beni. Yavaşça sınıfa ilerlemeye basladim.5 dakika sonra zil çaldı. Ve yanıma Nisan geldi. "Hani benden konu anlatmami istemistinya bugun anlatabilirim musaitim istersen. "
"Olmaz çünkü benim isim var "
Aslında ağzını arayabilirdim.
" Ya da şey çok önemli değildi isim olur"
"Tenefuste konuşuruz "
" Tamam"
Ders kimyaydı biraz derse odaklanmaya çalıştım hoca dersi anlattıktan sonra zil çaldı hoca çıkınca Nisan yanıma geldi
"Nerde bulusucagiz " dedi
" Bizim buralarda bir kafe var oraya gidelim mi? "
" Benim için farketmez "
" Tamam anlaştık o zaman okul çıkışı kafede"
" Tamam"
Yavaşça yanımdan ayrıldı. Belkide unutturabilirdim ona o kişiyi. Okul bittikten sonra kafeye geçtik. O bana ders anlatıyordu ben onu izliyordum. "Bunun cevabı ne Çağrı? " dedi
"Efendim"
"Soruyu diyorum cevabı ne? "
" Iı şey "
"Kardeşim "
gelen sesle kafamı oraya çevirdim. Nisan hala sorularla ilgileniyordu " Oo buralara gelir miydin sen? "
" Gelmezdimde birisini aramaya geldim sizin okuldaymis. Benim çocukluk arkadaşım ya"
" Adı ne peki "
"Nisan Aktaş "
" Ne? "
" Sizin okulda mi oğlum nerde bulabilirim ben bu kızı "
"Nisannn"
"Efendim Çağrı "
"Bak galiba senin arkadas- "
"Ponçirella "
" Taş kafa"
Ve bir anda sarılmaya başladılar.
" Ya kızım ben üç senedir seni arıyorum olanları duydum. Benim tek yaşadığımı biliyordun neden bana gelmedin? "
" Boşver böylesi daha iyi oldu"
" Herneyse nasıl gidiyor hayat
"Üzücü annem ile babam trafik kazasında ölünce bende yurda gittim üç senedir orda kalıyorum. Bu özel okulada % yuz burslu girdim. Oyle iste senden ne haber? "
Duyduklarına şok oldum annesi ve babası yoktu başka yakınında mi yoktu bu kızın yurtta neden kalıyordu. Ve neden Berkay bana gelmedin dedi. Bunların aralarında neler var neler oluyor. Öğrenmem lazım..

🎀🎀🎀🎀🎀
Ve bölüm sonu umarım beğenirsiniz yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın. 😅

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bahtsız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin