Annabell-in POV
"Ajde Bell molimo te!"Sarah i Selena su me već pola sata molile da idem s njima gledati boksački meč.Stvarni ne volim nasilje,krv,galamu i takve stvari.Postanem nervozna kad sam u skučenom prostoru ili među puno ljudi."D-dobro, ići ću s v-vama."rekla sam nakon nekolko sekundi."Napokon jebote, ja mislila da neš nikad.Došlo mi je da te odvučem tamo!!!"reče Sarah."Slažem se s njom." za njom će Selena.Ove cure volim najviše na svijetu.Upoznala sam ih u 4. razredu Osnovne, neke cure su bacale lišće na mene i Sarah i Selena su se derale na njih.
"Di je to u-uopće?"upitam ih."U Stefanovoj ulici(nije stvarna)."mirno odgovori Selena.Vidite Stefanova ulica je u lošem dijelu Bostona.Ja živim u središtu Bostona, a moji roditelji malo bliže New Yorku.Ta ulica nema baš dobar imidž."Ne, ne d-dolazi u obzir da i-idemo tamo!"lijepo rečem jer nisam osoba koja se voli derati."Ajde,bit će zabavno i moraš više izać i jebenog stana Bell!"Sarah kaže.Složila sam se s njima na kraju jer 2/1.Već smo bile kod mene i počele se spremat u 19:40h.Annabell-ina obleka👆
Sarah-ina obleka👆
Selen-ina obleka
Selena je nazvala Uber(auto u slici) i krenule smo u 21:30h.Sarah mu je rekla našu lokaciju, a ja sam se igrala sa kosom od nervoze i straha.Kad smo došle tamo Selena je platila Uber.Bilo je mračno i svaki 3. ili 4. stup za osvjetljenje je radio.Ušli smo u neku kao napuštenu zgradu i išle kroz neki hodnik.Došle smo do velikih vrata i ušle unutra.Mjesto je bilo puno pijanih ljudi i polugolih cura.Fuj!Cure su me odvukle do prvog reda gdje je bilo nekolko praznih sjedala.Muzika je bila tako glasna da sam morala prekriti uši.Sjele smo i za nekolko minuta glazba je stala i ljudi su počeli vrištati.Selena i Sarah su isto vrištale dok sam ja pokušavala nestati u sjedalu.U ring je ušao niski,sijedi i malo debeljuškast čovjek u odjelu.Dobio je mikrofon i počeo pričati"DAME I GOSPODO DOBRODOŠLI NA TREĆI ILEGALNI BOKSAČKI MEČ U BOSTONU OVE GODINE!DANAS IMAMO SIMON-A KINGA,PRVAKA DRŽAVE I DAVID-A SCOTTA, NJEMCA KOJI ŽELI OSVOJITI TITULU PRVAKA AMERIKE!SAD MOŽETE KLADITI KO ĆE POBIJEDITI!SAV NOVAC ODNESITE KOD BARA!".U ring su ošla dva mišićava čovjeka.Jedan je imao njemačku zastavu tetoviranu na prsa pa sam predpostavila da je to David Scott, a ovaj drugi koji je imao tetovaže po cijelim tijelu Simin King.
TO JE TO ZA OVAJ DIO!
Pritisnite VOTE
Puse svimaaa!!!😘😘😘
YOU ARE READING
Illegal love
Teen FictionAnnabell Snow -nevina -slatka -naivna Simon King -opasan -snažan -zastrašujuć