1
Gecenin bir yarısı kütüphanede kitap okumam ve kütüphanenin açık olması delilikti. Ne yapabilirim ki kitap kurduyum işte.
Los Angela ' ya taşınalı bir hafta olmadan kütüphaneye gittim. Şimdide burda kitap okuyordum. Bir hışımla kitabı kapatıp geri yerine koydum. Minik arabam yağmurun altında beni bekliyordu. Kahretsin... şemsiyemi kapalı mağzada unutmuşum hiç demiyorlar ki şemsiyenizi unuttunuz diye.
Montumun kapşonunu kafama geçirdim ve hızlı bir şekilde koşarak arabama gittim.Nedense bütün bu şanssızlıklar beni buluyor? . Arkamdan ağzı şarap ve sigara kokan adam
'' Yardıma ihtiyacınız var gibi görünüyor küçük hanım '' dedi lafı geveleyerek.
Hızla hareket ederek arabamın içine oturdum ve kedi gibi koltuğa pustum.Adam camdan hala beni izlediğine yemin edebilirdim. Ben koltuğa gömüldükçe pislik herif dahada arabama yaklaşıyordu ve adam şarabı neresinden çıkardığını ben anlayamadan arabamın camına vurdu ve arabamın camı yere indi. Yüzüm kanıyordu hemde felaket halde! Yüzüm boktan bir hal almıştı. Ben daha ne olduğunu kavrayamadan adam beni kırlmış camdan çekip aldı ve omzuna attı beni.Gülerek birşeyler diyoru ama adamın saçını başını çekerken ne dediğini anlayamadım.Ağlarken adamın tek yaptığı popoma vurup pis pis gülmek oldu .
'' Seninle çok eğlenicez bebekkk.. ''
Bu lafı duyduktan sonra feryatları kopardım. Bir süre sonra bir eve geldik ve adam beni yere fırlattı .Sonra ağzı rakı kokan iğrençlikte sınır tanımayan bir adam üstüme yürüdü. Beni merdivenlere doğru çekiştirdi ve ben hala direniyordum kokuşmuş adama. En sonunda beni merdivenlere çıkartmaya başladı ve bir odaya girdik ardından adam beni yatağa attı boğazıma gelen safrayı geri yuttum .
Adam bir hamleyle gömleğini çıkardı ve kusmama ramak kalmıştı bu nasıl iğrenç kıllı bir göğüstü tanrım. Aşağıdan diğer adamların büyük bir zafer kazanmış gibi gülmeleri başımı ağrıtıyordu. Adam ellerimi sıktı ve beni silkti. Adam ellerimi bıraktı ve pantolon düğmesi fermuar kemer derken altında minik boxer kaldı ve bacakları göğsündende kıllıydı aman tanrım bu adamın hemen ağda yapması gerek diye içimden geçirdim.
.Adam ardından gülerek bana okkalı bir yumruk attı ve bayıldım. Sabah uyandığımda üstümde bir şey yoktu ama adam benimle işi de pişirmemişti ki buna zil çalıp oynayabilirdim hala bekaretim yok olmamıştı.