Каи: өө анзаарсангүй ууч--Би: а.ани зүгээр дээ. Сайн амарч байгаарай Гэж хэлээд бушуухан шиг буулаа. Замдаа хамаг байдаг инээмсэглэлээ тодруулан алхахдаа мөрөө чилсэнийг анзаарлаа
Нисэх шахам баярлаж хөөрсөндөө тэр өдөр яаж өрөөндөө орж ямар байдалтай унтсанаа санахгүй байна. Хэтэрхий их аз жаргалтай амаа урагдтал ганцаараа ярзайтлаа инээж явсанаа л санаж байна :)
~~~~~
Зураг авалтаас хойш нилээн хэд хоног өнгөрч би хэвийн өдөр тутмын хичээл дасгал сургуулилтаа хийсээр л... Ахиад ганц удаа ч болтугай уулзчих юмсан. Санаад байна тт.тт
Хүн их шуналтай амьтан юм аа тэгэж байгаад. Ганц удаа ч болтугай харчих юм бол мөрөөдөл биелэлээ л гэсэн үг өөр юу ч хүсэхгүй гэж боддог байсан мөртлөө одоо болохоор бүр ойроос юм яриж дэргэд нь сууж унтаж байхыг нь хүртэл харсан байж ханахгүй ахиж уулзахыг хүсэж байдаг...
Багш: СҮЖИ !!! Юугаа бодоод суучваа?
Би: Айн юу за багшаа
Багш: Зохиосон аяа хураалга
Би: Аан за энэ байна
Багш: ЗАА ЭНЭ АЯЫГ ЧИНЬ БҮГДЭНГ НЬ ҮЗЭЭД ДАРААГЫН ХИЧЭЭЛ ДЭЭР ХАМГИЙН САЙН БОЛСОН НЭГ АЯЫГ СОНГОЖ ИРЭХ ДОЛОО ХОНОГЫН ШАЛГАЛТААС ЧӨЛӨӨЛНӨ
Бүгд: ВУУАХХ~~
Багш: Заа сайн хичээцгээсэн гэж найдая. Хичээл дууслаа
Бүгд: НЭЭ ~~
Хичээл тараад чөлөөт цаг байсан тул барилгын хамгийн дээд талын давхар болох 55 давхарт гарч ирэн тагтан дээр гарч ирлээ. Хаалгыг онгойлгов уу гүй юу өөдөөс сэрүүн сэвшээ салхи нүүр илбэх адил үлээлээ.
Чихэвч утас гартаа атгасаар тагтны ирмэг дээр байрлах өндөрлөг дээр гарч суугаад утсандаа чихэвчээ залгалаа.
~~EXO- My lady~~
АХХ ҮНЭХЭЭР ЭНЭ МЭДРЭМЖ... ЭНЭ БАЙРЛАЛААС СӨҮЛИЙН ҮЗЭМЖИЙГ ХАРАХ бага зэрэг гэгээ тасарч барилга байшингууд гэрэл зарлалын самбарууд гялалзан гялтаганана. Хэдий тэнгэрт түгэх одод харагдахгүй бүртэлзэн зүүмэлзэвч энэ хотод шөнө ч тэр өдөртэй адил хөл хөдөлгөөн тасралтгүй үргэлжлэнэ.
Энэ үед Эксо-н талаас
Менежер: Заа VRC бэлэн болсон шүү. Үзэцгээх үү?
Ёол: Вуав! Ямар удаан хүлээвээ
Компьютерт CD гээ уншуулаад бөөнөөрөө үзэхээр компьютер луу ширтэцгээнэ.
YOU ARE READING
Би Монгол Trainee (Completed)
Fanfiction{Нөхөлт 2k15} SM global audition 2015 Монголоос сонгон шалгаруулалт хийнэ гэж үү? 😱DAEBAK!😱 Trainee-гээс IDOL болох хүртэл хичнээн хүч хөдөлмөр, хөлс хүч зарцуулах бол? Солонгоо амьдралаараа дэнчин тавин мөрөөдлийн зүг шаргуу зүтгэсэн, хариуд нь а...