БУУН ДУУ ТАС!!!
Чих дүнгэнэн гар салгалж байгаа минь мэдрэгдэж байлаа. Үзэгчид галзуу юм шиг л орилж сэтгэл хөөрч зүрхний хэм түргэсч байлаа. Гагцхүү намайг сайн гэгч нь унагаахгүй гэсэндээ мөрөөр минь тэвэрч байх түүн рүү хартал өөдөөс минь харан мишээв.
Гэрэл ч унтарлаа. Бид тайзнаас ч бушуухан шиг буулаа.
Сухо: Сайн байцгаалаа бүгд!
Каи: Тийм шүү
Менежир эгч цаанаас алга ташсаар ирлээ.
Менежер: чарэссо!!/сайн байна/ Үнэхээр миний хүүхдүүд ийм мундаг том том залуучууд болчих гэж :')
Ёол: аае нүүна т.т анх удаа тайзан дээр харж байгаа биш уйлах гэад байгаа юм уу даа? "мөрөөр нь тэврэх"
Менежер: өнөөдөр цаг гаргаад үзсэн чинь маш их бахархаж байлаа
Бэк: тэрийгээ ч нэг мэдээд байгаа юм аа :3
Менежер: мм бас Сүжи... баярлалаа чи энэ үзүүлбэрийн нэгээхэн том чимэг болж өглөө
Би: зүгээр дээ харин би л баярлалаа гэж хэлмээр байна :)
Тао: Тэгвэл тэмдэглэх хэрэгтэй :))
Чэн: Тийм шүү
Менежер: ингээд даварцгаачихдаг юм. . . За яахав хурдан хувцасаа сольцгоочих. Гялс нэг restaurant-д тусгай өрөө захиалчихъя
Сэхүн: YEHEET!!
~~~~~
Сэхүн: ёоох нойр хүрчлээ
Өчигдөр би ч бас олигтойхон унтаагүй дээрээс нь сая хагартлаа идчихсэн чинь бие нозоороод яг унтахнээ. Тэхдээ Эксо-нхон өчигдөр бараг унтаагүй дээрээс нь олон цагийн бүжгийн бэлтгэл дуулалт гээд л өдөржингийн юм болж байхад надаасаа сэргэг байх гэж?
Каи: нүүна
Менежер: за
Каи: та машинтай явж байгаа биз дээ
Мен: мхн юу гэж??
Каи: Та манай машинтай дорм-д очоод байж бай! Би машинаар Сүжи-г хүргэж өгчихөөд очъё
Менежер: Би хүргээд өгчи--
Сэхүн: ТЭГИЙ ТЭГИЙ НҮҮНА ямар их санасан гээч!! 2улаа очоод бооцоотой покер-дох уу?
Менежер: Унтах гээд байсан хүн хайчаа вэ? Гай гай маргааш өглөө Nature Republic ын зураг авалттай , Валентин-н тусгай цүнхний суртчилгааны бичлэг гээд ажил их байхад амарч байхаа л бод!
YOU ARE READING
Би Монгол Trainee (Completed)
Fanfiction{Нөхөлт 2k15} SM global audition 2015 Монголоос сонгон шалгаруулалт хийнэ гэж үү? 😱DAEBAK!😱 Trainee-гээс IDOL болох хүртэл хичнээн хүч хөдөлмөр, хөлс хүч зарцуулах бол? Солонгоо амьдралаараа дэнчин тавин мөрөөдлийн зүг шаргуу зүтгэсэн, хариуд нь а...