Eu sunt Marinette Dupai-Cheng , o adolescenta de 16 ani din clasa a 10 B cu ochii azuri si cu parul negru-albastrui. Eu sunt mai mult neindemanatica , sensibila si mai putin punctuala . Dar in acelasi timp sunt si Ladybug , eroina Parisului si impreuna cu parteneri mei , salvam orasul de oameni care sunt transformati in akuma de catre Howk Moth .
Am doua cel mai bune prietene care sunt Alya si Chloe . Alya a fost prima fata cu care m.am impretenit de cand am inceput scoala , ea este mereu acolo sa ma ajute sa nu o dau in bara cu baiatul pe care il plac adica Adrien , ma sustine mereu , si este foarte curajoasa si ea este ce care a creat saitul numit Bubublogul ,in care vorbeste de Ladubug normal . Iar cu Chloe m.am imprietenit de curand , si avem mult lucruri in comun deja . Cine ar fi crezut ca eu si cu ea am fi bune prietene . A da era sa uit sa va zic de Adrien este cel mai frumos baiat din lume . Este blond si are ochii verzi si superzi iar zambetul lui perfect ma face sa ma topesc in preajma lui . Da orcum ma balbai cand vreau sa vorbesc cu el dar nu stiu de ce?
Iar ea este Tikki kwamiul meu ,este foarte dragalasie si foarte simpatica . Ma ajuta mereu cu sfaturi in legatura cu Adrien , dar eu ca de obicei nu o ascult . Datorita ei ma transform in Ladybug si salvez lumea . O iubesc mult pe Tikki ♥♥ si nu stiu ce masi face fara ea .
2
Eu sunt Adrien Agreste , sunt un adolescent de 16 ani in clasa a 10 B cu ochii verzi si cu parul blond ,sunt si fotomodel . Dar in acelasi timp sunt si Chat Noir eroul parisului .
CITEȘTI
MIRACULOUS SI LUPTA INTRE EROII
FantasyO lupta intre miraculos . Doua echipe , un singur câștigător , oare cine va gastiga ? Echipa Buburuzei sau echipa lui Notan Noir