PROLOG

26 4 0
                                    

- Care este scopul nostru pe pământ, Isaiah?
- Erin? E 3 noaptea, femeie! Am ajuns acasă acum 1 oră, sunt beat şi mort de oboseală.
- Dar care este scopul nostru pe pământ până la urmă?
- De ce naiba mi-ar păsa de scopul nostru pe pământ, când tot ce îmi doresc eu acum, este să dorm?
- Pentru că vreau să ştiu!
- Cred că trebuie să trecem prin mai multe vieți pentru a ajunge la apogeul sufletului
- Deci, reincarnare?
- Da, reincarnare. Îmi place să cred că sufletul meu ar putea poseda un alt corp după moartea acestuia.
- Dar în viața asta? Care este scopul nostru în viața asta? Pentru ce am fost creați?
- Nu am fost creați, Erin. Am fost reproduşi.
- De ce nu crezi în Dumnezeu, Isaiah?
- Are vreun rost? Trebuie să cred într-un bărbat invizibil, care nu ajută copiii bolnavi şi pe cei care mor de foame pentru că, e mult mai preocupat de ceea ce fac doi oameni în pat?
Vrei să ştii care este scopul nostru în viață?
Foarte mulți oameni fac fapte bune doar pentru că aşa au fost învățați. Că dacă fac fapte rele vor ajunge în Iad. Iar oamenii se tem de Iad. Le e frică să pronunțe numele Diavolului, iar daca o fac - din greseală, bineînțeles - fac câteva rugăciuni, stropesc casa cu agheasmă, dau cu tămâie de cel puțin 3 ori în fiecare cameră şi, eventual, se şi spovedesc de vreo 2 ori.
Foarte mulți oameni cred în Dumnezeu doar pentru a avea pe cine da vina. Pentru că nu-s în stare să-şi asume lucrurile pe care le fac. A înşelat? I-a luat Dumnezeu mințile. A păcătuit. Sigur Dumnezeu îl pune la încercare. Nu are bani? Are Dumnezeu ceva de demonstrat prin asta.
Deci, spune-mi tu, Erin, care este scopul nostru în viață?

REFUGIULUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum