"Mami, idem do Dreams. Chceš niečo z mesta?,, zakričala som od dverí. "Nie, ďakujem.,, odkričala naspäť.
Obula som si tenisky. Okej, bus mi ide za 10 minút, to stíham. Rozlúčila som sa Nessie (Nesi), samozrejme by to nebola ona keby na mňa neskočí, tí psi.
Sadla som si úplne do zadu. Z kabelky si vytiahnem sluchátka a pustím si pesničky.Pozerám sa von oknom a pozorujem stromy. Zavrem si oči a rozmýšľam. Hlava sa mi plní otázkami, na ktoré sama nevie odpovedať.
Otvorila som dvere a hneď ma ovalila vôňa. Sladká vôňa vznášajúca sa vzduchom. Podídem k pultu a objednám si moje každodenné "menu" , ľadovú kávu s čokoládovou zmrzlinou a cookies. Sadla som si a začala čítať knihu Vyvolená mesiacom.
"Otvorím dvere izby.
Je taká ako vždy.
Fialovo-biela, na stole je môj počítač a na posteli pohádzaná hromada plyšakov. Jedna vec sa tu ale zmenila, naposledy keď som tu bola nebol tu taký poriadok. "Ďakujem mami.,, Pomyslela som si.
"Vidíš, mala by si si udržiavať poriadok, predsa v tvojom veku ti mama nebude upratovať izbu.,, zasmial sa chlapčenský hlas v mojej hlave. "Zasa? Čo chceš? V situáciách potreby sa vôbec neozveš... kto si?,, Spýtala som sa vnutorným hlasom."
Tú knihu milujem. Milujem žáner fantasy. Viem sa vžiť do toho prostedia, do ľudí ktorý tam vystupujú. Ponorím sa do čítania. Nemusím sa trápiť tým či mám ísť vyvenčiť Nessie alebo vyniesť smeti. Nikto mi nerozkazuje čo nám a nemám robiť.
Dojedla som cookies. Ešte mame kúpim kávu a môžem ísť. Otvorila som dvere a stál tam nejaký chalan. Pozerali sme na sa seba.
"Ahoj!,, Pousmial sa.
"Ahoj, poznáme sa?,, nechápavo som sa na neho pozrela.
"Nie ale práve som sa prisťahoval a nikoho tu nepoznám.,, povedal.
"A-ha...,, stále som nechápala o čo mu ide.
"Inak ja som Shawn.,, podal mi ruku.
"Allyson, teší ma.,, potriasla som mu rukou.
"Aj mňa teší.,, z vrecka si vytiahol pero a na ruku mi napísal telefónne číslo. "Neskôr sa uvidíme, ahoj Allyson.,,
"Ahoj.,, trárila som sa prekvapene.Nechápala som čo sa to práve stalo ale nejak som to neriešila a išla som na bus. Sadla som si na lavičku a pozrela sa na hodinky. 19:15 okej, bus mi ide za 5 minút čiže pohoda.
Z vrecka som si vytiahla kluče a strčila ich do braničky, vošla som dnu a zamkla za sebou. Skočila na mňa Nessie, zvalila som sa s ňou na trávnik a zabávala som sa sňou.
"Mami, kúpila som ti kávu.,, vošla som do kuchyne a položila som ju na stôl.
"Ďakujem, to si nemusela. A na sporáku máš večeru, myslím že bude ešte teplá.,, usmiala sa a dala mi pusu na čelo.
"Ďakujem mami.,, objala som ju.Najedla som sa a išla som sa umyť. Vyzliekla som sa a všimla som si to číslo na ruke. Neviem prečo ale láka ma mu napísať. V uteráku som prebehla do izby a napísala na papierik číslo.
Vošla som do sprchy a pustila na seba studenú vodu. Vnímala som ako mi voda steká po tele. Vyšla som von, vlasy som si zabalila do uteráku a išla som do izby.
Hodila som sa na postel. Zapla som si mobil. Pol desiatej... No super čo idem robiť. Asi zavolám Mell či k nám nechce prísť.
"Ahoj Mell, nechceš k nám prísť?,,
"All robíš si srandu? Vieš kolko je hodín?,,
"Áno, viem ale strašne sa nudím.,,
"Bože Allyson... Ty ma raz zabiješ... ,,
"Wiiiii, okej čakám ťa!!,,začala som sa smiať.
"Ty si blázon.,, Mell tiež.Sedela som na schodoch pred domom a čakala Mell. Jej to vždy tak strašne trvá... Zbehla som po schodoch a ľahla som si na trávu. Pozorovala som hviezdy. Je zaujímavé ako tam svietia. Jedna, dve, tri je ich tam nespočetne veľa. A ten mesiac? Je nádherný. Zaujímalo by ako to všetko vlastne vzniklo.
"Čau ty blázon.,, zasmiala sa.
"Čau Mell.,, skočila som na ňu.
"Čo blázniš... Veď ma zlomíš.,, dostala záchvat smiechu.
"Ja ťa zlomím? Prosím ťa, veď som ako pierko.,, zoskočila som z nej a spadla na trávu.
"Bože ty si krypel Allyson.,, smiala sa a krútila hlavou.Spravili sme si pukance a zapli si film. Bola to komédia čiže sme sa dosť nasmiali. Potom sme sa išli napiť a naspäť ku mne do izby.
"Čo je to za číslo na papieriku?,, spýtala sa ma.
"Ale... nejaky chlapec sa sem prisťahoval a zastavil ma keď som išla z Dreams, na ruku mi napísal jeho telefónne číslo.,, vysvetlila som jej.
"Aha. A už si mu volala?,, vyzvedala.
"Nie? Mell ani ho nepoznám. Neviem kto to je.,, vážne sa ma na to pýta? Pomyslela som si.
'To je škoda. A ako vyzeral?,, usmiala sa.
"No nebol škaredý. Taký neutrál.,,S Mell sme boli hore do druhej rána. Smiali sme sa na všetkom. Proste nám totálne hrabalo .Ležali sme už pripravené spať a Mell sa ma opýtala.
"All?,, povedala rozospato.
"Hmm?,,
"Ako sa volal?,,
"Shawn... ,,Ahojte!❤
Dúfam že sa vám tento príbeh bude páčiť. Budem sa snažiť aby sa vám to páčilo čo najviac.
A neviem už čo dodať...Tešte sa na ďalšiu kapitolu.❤
YOU ARE READING
London Street
FanfictionAko obvikle sedím vo svojej oblúbenej kaviarni "Dreams" a ako každý deň pijem ľadovú kávu s čokoládovou zmrzlinou a cookies. Mám otvorený notebook a čítam knihu. Už som na odchoche keď sa v dverách objaví niaky chalan. "Ahoj.,, usmial sa. "Ahoj,poz...