Yüzüme çarpan güneş ışıkları ve kuşların o güzel şarkısı ile uyananlara çoook özeniyorum. Lanet alarmı kapatım banyoya geçiş yaptım. Kısa bir duş alıp odama geçtim. Okul formalarımı çıkarttım. Okul formamız gri etek ve mor renk T-shirtten oluşuyor. Okullar açılalı bir hafta oldu. Ama ben kuzenimin yoğun istekleri üzerine amcamın okuluna geçiş yaptım.
Ben bunları düşünütken aşağıya inmiştim. Abimler sofraya oturmuş. İnsan bir bekler. Amaa doğru onlar insan mı. Hepsi KATIKSIZ KÜTÜK. Cem abim "Su orda dikilmek yerine otursana. Ha bide eteğini biraz indir." dedi. Eteğimi indirdim ve sofraya oturdum. Cem abim aramızdaki en sertimiz. Ama bize karşı çok sakin. Tabi sinirlendirmediğimiz sürece.
🍳🍳🍳🍳
Kahvaltımızı bitirmiş ve okula gelmiştik. Ateş abim ile aynı sınıftayız aslında o benden 1 yaş büyük ama ona abi dememi istiyor ve sırf benle aynı sınıfta olmak için okula 1 yıl geç yazılmış. Derken hoca sınıfa girdi. Bu arada ben bu okula geçiş yaptığım için abimde buraya geçti. Ders matematik. En sevdiğim ders. Ateş abimin de en nefret ettiği.
📐📚📏📚
Bir okul günü sonu daha yeni tanıştığımız bizim gibi abi kardeş Gamze ve Onur ile dışarı bahçeye indik. Onur ve ben konuşarak, Gamze ve abim konuşarak çıkışa ilerledik.
Cem abim bizi almaya gelmiş. Arabaya bindik öne Ateş abim oturdu. Bizde arkaya.
🚗🚗🚗🚗
Eve girer girmez koşarak yukarı çıktık. Nedeni ise Gamze ve Onur bizimle kalacak. Onlara odalarını göstermek istemediğim için. Biraz bilgisayarda uğraştıktan sonra hızlı bir şekilde pizzalı pijamalarımı giydim. Aşağıya indim.
Ooh ne ala. Herkez yemeğini yemiş. Sofra dağınık. Toplamak da bana düşüyor. Hızlı bir şekilde topladım ve Alp abimin yanına oturdum.
Ateş abim yine telefonda mesajlaşıyor. Of of çocuk her gün başka biri ile. Alıştık artık. Artık çığır aştı ve tuvaletteyken bile mesajlaşıyor.
Alp abim, Gamze ve Onur televizyona kitlenmiş. Nedeni ise korku filminin açık olması.
Can abim mutfaktaydı büyük ihtimal ile ilaçlarını içiyor. Nedeni ise sinir hastası olması.
Cem abim ise telefonun içine girecek yakında.
Bu arada size kendimden bahsedeyim. Ben abileri yüzünden bir türlü aşkına ulaşamayan, şort giyemeyen aynı zamanda ailenin prensesi olan kız. Aslına bakarsanız halimden memnunum. Her daim koruma altındayım. Bu yaptıklarına itirazım yok.
🙋🙋🙋🙋
İlk bölüm ile karşınızdayım. Kitabı bu şekilde kısa bölümler ile yapmayı planlıyorum. Böylece fazla sıkılmazsınız.
En yakın zamanda görüşmem üzereee.
379 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABi
Teen Fiction-Suu! +İvit abi. -Etek giymeyi unutmuşsun. +Ha.!? -Etek giymeyi unutmuşsun diyorum. +Ama ab... -Sus ve yukarı çıkıp adam akıllı giyin. +Of abi ooooooof. -Sanırım Cem abime söylememi istiyosun. +Aa aşk olsun olur mu hiç öyle şey ben hemen üstümü değ...