PET SOKAK

113 4 7
                                    

Ben pet shopların olduğu ana caddeye  gideceğiz derken anneannem hiç de o yöne doğru kıvrılması.
 
   -  ANNEANNE ANA CADDEDEKİ PET SHOPLARA GİTMİYECEKMİYİZ?
 
Anneannem yüzüme şaşkın şaşkın baktı.

  -Anlamadım ne pet shopu?

- Kedi alacağız ya!
Bize her yer petshop!

  Bu da ne demekti şimdi? Anneanneme ne demek istediğini anlamadığımı söyledim o da zamanla anlayacağımızı söyledi. Büyüklerin en anlaşılmaz sözlerinden biri de bu. Açıklamak istemedikleri şeyler için zamanla anlarsın diyorlar ya da büyüyünce anlarsın.

    Oysa ben hemen şimdi anlamak istiyorum. Gelecekte de başka şeyleri anlarım. Hepsi o zamana kalmasın.

-  Annneanne nereye gidiyoruz?

-   Hayvan barınağına...

    -  O da ne?

    Sanıyorum bunu gelecekte öğren-
meme gerek yok,çünkü anneannem hemen anlatmaya başladı:
-Belediye sokakta yaşayan zor durumda ki hayvanları barınaklarına topluyor.Onları besliyor,onlara bakıyor. Bence zor durumdaki bu hayvanlardan birini eve alsak daha iyi olur.
   "VAY" dedim hem de dışımdan.

    -"VAY"demek bir sokak kedisi alacağız.

   - Sokak kedisi değil, sokakta zor hayat sürmüş bir kedi alacağız.

    Zor hayat sürmüş bir kedi bulmak üzere yolumuza devam ettik. Sabah daha erken olduğu için bakkal, manav gibi mahallenin ileri gelenleri kapılarının önünü yıkıyor. Kapı önü yıkama diye bir koku olmalı. Ben bu kokuya bayılırım. Sabah kokusu olarak şişelere doldurup satılsa ben hep alırdım. Anneannemle onlara "GÜNAYDIN" deyip yanlarından geçtik. Bizim sokakta bir de kırtasiye var. Kırtasiye kokusuna da bayılırım. Yeni defter, silgi kokusu, rengarenk kağıtlar...

UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN YAZDIM. BU BÖLÜM ÇOK UZUN OLDUĞU İÇİN DİĞER YARISI YARIN GELECEK.SİZİ ÇOK SEVİYORUM. GÖRÜŞÜRÜZ!! (HER ZAMANKİ LAFIM)
YILDIZA BASMAYI EKSİK ETMEYİN!
🤗😘😆VE ALEYNA TİLKİNİN YENİ ŞARKISINI MEDYEYA KOYDUM ONA DA BAKABİLİRSİNİZ.♥️♥️♥️BAYBAY♥️♥️♥️♥️🎈🎈🎈

    
   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şirin Gizemli Küpün PeşindeyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin