Pa drage moje evo i ja sam odlučila pisati random knjigu. Ni sama ne znam otkud se pojavila ta ideja, ali u posljednjih nekoliko dana sam se susrela sa toliko zanimljivih stvari da jednostavno moram početi dijeliti to i sa drugima. Prvo što ću da vam kažem jest to da ne želim kopirati druge pisce sa wattpada pa u slučaju da se dogodi da pišem o sličnoj temi, vjerujte da mi to nije bila namjera. Tako da se već unaprijed ispričavam :)
Već nekoliko dana sam na odmoru tako da sam imala dosta vremena za istraživanje. Svi koji me poznaju vrlo dobro znaju koliko volim čitati i uz to ponešto i naučiti. Tako sam baš jutros čitala o različitim vrstama zagrljaja. To mi je nekako privuklo pažnju pa sam se malo više posvetila tim malim gestama koje, vjerovali ili ne, mogu puno toga reći o odnosima između ljudi.
Postoji nekoliko vrsta zagrljaja i svaki od njih nam govori drugačiju vrstu osjećaja. Svaki od njih nam šalje posebnu poruku.
Pa počnimo od onog po meni najposebnijeg zagrljaja, a to je onaj zaštitnički. To je zagrljaj koji nam pruža potporu, daje nam osjećaj sigurnosti te nam ovaj zagrljaj pokazuje veliku količinu povjerenja u odnosu.
Kako prepoznati ovaj zagrljaj?
Ukoliko vam netko priđe s leđa i zagrli vas na taj način da svoje ruke položi na vaš trbuh, time vam pokazuje da se možete oslonuti na njega, a znamo da je briga jednog o drugome veoma važna u bilo kakvom odnosu.Drugi zagrljaj nam govori uglavnom o prijateljskom odnosu. Tu se ni u kom slučaju ne radi o romantici ili bilo kojoj sličnoj bliskosti. Ukoliko vas osoba zagrli pritom tapšući vas po leđima, time vam zapravo pokazuje koliko je prijateljski nastrojena prema vama.
A šta govori zagrljaj osobe koja nježno trlja vaša leđa? Ova vrsta zagrljaja pruža poseban osjećaj jer su naša leđa vrlo ranjiva te kako ih ne možmo vidjeti, dodir može biti vrlo intenzivan. Pruža nam potporu i mir, a ne možemo izostaviti ni to da ukoliko želite nekoga utješiti ovakva vrsta zagrljaja je pun pogodak.
Šta je sa onim zagrljajem koji prikazuje romantiku, romantiku i samo romantiku? Evo recimo da nakon dugo godina veze želite da saznate da li još uvijek između vas i vašeg partnera postoji romantike, ako se pronađete među osobama koje još uvijek grle svog partnera na ovakav način, nemate razloga za brigu. Ukoliko se ruke jednog partnera nalaze oko struka, dok su ruke drugog partnera uglavnom oko vrata prvog partnera, to definitivno pokazuje da je romantika još uvijek prisutna. No to nije samo zagrljaj za partnere u dugim vezama, baš naprotiv i oni partneri koji su tek na početku veze ovim zagrljajem mogu iskazati ljubav. Ovaj zagrljaj se još može nazvati i spori ples.
Na red je opet došao još jedan zagrljaj koji govori o prijateljskom odnosu. Mnogo je zagrljaja koji prikazuju baš tu vrstu bliskosti. Jednom pročitah jedan citat koji se na neki način može povezati sa ovim zagrljajem: "Prijateljstvo je kao ptica u kavezu, ako ne paziš na nju odletjet će!". Tako i u ovom zagrljaju prijatelji grle jedno drugo postranično, stavljajući ruku oko ramena te pritom radeći poluzagrljaj. A zapravo time pokazujemo koliko nam je naše prijateljstvo važno i kako želimo da ono što duže potraje. Kada grlimo nekoga na taj način, to znači da želimo i fizički da se povežemo sa svojim prijateljem za kojeg smo emocionalno već vezani.
A šta je sa zagrljajem koji predstavlja potpunu odanost? U ovakvom zagrljaju ljudi se često isprepliću, što jače mogu, istiskujući posljednji trag zraka što ih razdvaja. Jednostavno kada grlite nekoga svom snagom, to ne predstavlja ništa drugo nego da ne želite nikada da se razdvojite te zapravo odajete strah od napuštanja.
Eh sad jedan zagrljaj koji vam može pomoći da saznate da li vaš partner zaista osjeća nešto prema vama i kolika je količina bliskosti između vas. Ovaj zagrljaj se naziva Londonski most te on prikazuje želju za što većom distancom. Pa dragi moji, ukoliko vas netko grli samo gornjim dijelom tijela dok je njegov donji dio potpuno odvojen od vas, budite sigurni da taj ne želi imati nikakvu povezanost sa vama, ali je samo pristojan.
Da ne bismo pomislili kako su svi zagrljaji povezani sa prijateljstvom, tu je još jedan zagrljaj koji nam govori o povezanosti naših duša. Nije dovoljno samo zagrliti nekoga i time mu pokazati koliko vam znači, već je održavanje kontaka očima od najveće važnosti. "..u te oči zaronim, da se malo odmorim.."
Krpena lutka. Da, baš kako sam naziv kaže, takav zagrljaj je potpuno isti kao kad grlimo svoju najdražu lutku i vrlo je logično da ta lutka ne može da nam uzvrati. Tako je i sa živim bićima, kad vidite da osoba koju ste zagrlili ne uzvaća zagrljaj, ruke su joj spuštene niz tijelo, to znači da ona ne želi da ima bilo kakvu povezanost sa vama. Ukoliko se to dogodi partnerima koji su već duže vremena zajedno, to onda može značiti da se vaš partner opasno ljuti ili da vam se čak sprema i rastanak.
Dugi zarljaj je nešto najljepše što jedan partner može pokloniti drugome. On je savršena zamjena za riječi koje jednostavno ne možete izgovoriti, kad se osjećate potišteno. Kad se dvoje ljudi grli, riječi su tada zasita suvišne. Ono što je još važno kod ovog zagrljaja je to da je vaš partner spreman biti uz vas i u najtežim trenucima.
Nestašan zagrljaj govori o tome koliko vaš partner brzo želi da vam kaže da pripadate njemu i samo njemu. Iako to možda zvuči slatko, ne bih se mogla složiti sa time. I meni se par puta dogodila ista situacija i na kraju se ispostavilo da je on samo igrač. Sve se naravno brzo završilo. Tako da pazite, takve geste ne prikazuju prave osjećaje. Ali ako ste već duže vrijeme u vezi, nema ništa loše u takvoj vrsti koketiranja. To onda može značiti samo da je vatra još uvijek prisutna.
Postoji i vrsta zagrljaja gdje svom partneru skačete u naručje, a on vas snažno obujmi oko struka. Možete dići noge u zrak i obaviti ih čvrsto oko njega dok vas on čvrsto drži. Ovakve zagrljaje najčešće dijelimo kad smo vrlo uzbuđeni i sretni što napokon vidimo svog partnera od kojeg smo neko vrijeme bili odvojeni. Možda je prošlo nekoliko dana ili čak više, ali oboje ste vrlo uzbuđeni što vidite jedno drugo. Ovakva vrsta zagrljaja je dosta rijetka pa je iz tog razloga i vrlo dragocjena i slatka.
Ali ništa ne može biti zabavnije od zagrljaja u kojem vas vaš partner zavrti u krug pritom ne odvajajući svoje oči od vaših.
A po meni najromantičniji zagrljaj je onaj kad ste dovoljno niski da možete spustiti glavu na prsa vašeg partnera dok vas on obujmi svojim rukama. U tom zagrljaju se osjećate sigurno, koliko god vam se svijet oko vas činio nesigurnim i koliko god se plašili, samo jedan takav zagrljaj je dovoljan da vas smiri.
YOU ARE READING
Iskustva, savjeti i zanimljivosti
DiversosMoja prva random knjiga.. Neka od mojih iskustava.. Poneki savjet.. I mnogo zanimljivih stvari :) uživajte