Pohled Erií
Sledovala jsem ho. Sledovala jak se snaží sebrat Sashe bramboru. Docela to byl hezký boj o bramboru. Chudinka, určitě musí trpět. Než Eren už byl skoro při ní tak je vyrušil ženský přísní hlas. ,,Co se tady děje?!" Jo, Annie přišla na to, jak udělat ze sebe velitelku. Heh.. Eren okamžitě pustil bramboru tak, že se s ní Sasha začala dusit. Přiběhla jsem k ní a bouchla ji do zad. Při čemž vykašlala bramboru. ,,Díky" sebrala bramboru do ruky a začala ji jíst. Protočila jsem nad ní oči a šla si sednout na můj šutr.
Zatím co se tam Annie a Eren hádali já se koukala zasněně na motýlka kteří okolo mně kroužil. Nějaká kráva ho ale vyplašila a on odletěl pryč. Spražila jsem onu osobu pohledem. Koukala na mně Mikasa. Měla ten svůj ledový pohled jako Desátník Levi. ,,Hele!! Vyplašila jsi mi motýlka!" Zakřičím na ní. ,,Promiň Erene" odfrkla si. ,,Jsem Eria! Ne Eren!!" Propalovala jsem jí pohledem. ,,Není to jedno?" Povytáhla obočí. To už jsem se naštvala a chtěla se do ní pustit. Annie mě zadržela.
,,Dost! Té vaše dětinské hry si nechte na jindy!" - Annie
Protočila jsem nad její slovy oči a radši si sedla na můj šutr. A dál se nudila. ,,Měli by jsme jít, Erwin nás možná potřebuje" řekne Eren a nasedne na koně. Uděláme všichni to stejně a popohnáme je.
Dnes jsem udělala kratší kapitolu, snaď vám to nepřekáží. Omlouvám se za nějaké té chybičky.
xEriæ
YOU ARE READING
What is Love? (SnK)
FanfictionDvě dívky a jeden svět. Boj, kteří se odehrává ve světe. Lidé umírají, křičí o pomoc nebo utíkají. Obři nazvaní titanmi ničí náš svět, a mi jsme tady proto, aby jsme ho ochránili!