Pohled Erií
Seděla jsem na koni a šla jako posledný. Sklopila jsem pohled když se na mě Eren koukl. Vládlo ticho které přerušilo mužský řev. Koukli jsme se s Erenem na sebe a popohnali koně.
Zastavili jsme u jedného starého pána. Ležel na zemi, kolem něho byla krev. Asi jeho. Na noze měl zabodnutý nůž. ,,Měli by jsme ho sebrat se sebou" řekla za mnou Annie. Přikývla jsem a zesedla z koně. Šla jsem k němu. Stařík se na mně koukl a když jsem byla dostatečně blízko, vytáhl nůž z kapsy, řízl mě do krku a pod oko.
Vykřikla jsem a rány si chytla. Eren hned zareagoval, zesedl z koně a staříka přidržel. Annie udělala to samé a šla mi pomoct. ,,Mikaso, vezmi ho" rozkázala Annie. Mikasa přikývla, uvázala mu ruce lanem které měla v kapse a vysedla na koně.
Staříka si dala za sebe. Něco mumlal ale nikdo mu nerozuměl. Ránu na krku jsem si obvázala. Všichni jsme nasedli znovu na koně a vydali se k zdi Rose. ,,Už tam budeme" zašeptá unaveně Annie. Všichni přikývnou.
Konečně jsme tam dorazily, zesedli jsme z koně a šli je dat do stáje. Mikasa sebrala staříka se sebou ,,co s ním?" Zeptala se a koukla na nás. ,,Půjdeme s ním za velitelem Erwinem a pak uvidíme" navrhne Annie. Já za tu celou dobu jsem byla jenom zticha. Eren se na mně chvíli koukal ale pak zrak odvrátil někam jinam.
A
nnie, Mikasa, Eren a já jsme zastavili při kanceláří velitele Erwina. Slyšela jsem dva mužské hlasy. Ó můj bože! Tam bude i desátník Levi! Annie jako největší rebel tam vtrhla ,,Neumíte klepat Leonhardtová?!" Zařval velitel Erwin.
,,Omlouvám se veliteli, ale v lese jsme našli tohohle podivného staříka" sebrala staříka za zápěstí a dotáhla k Erwinovi.
Erwin k němu přijde a na něco se ho zeptá. On na něho blbě kouká. Levi se opírá o zeď a kouká se na to. S tým jeho typickým výrazem. Vycítí můj pohled a podívá se na mně. Srdce mi začne bušit a ryche svůj zrak odvrátim. ,,Posledný krát se tě ptám, kdo jsi?!" Řekl klidně velitel kteří u staříka klečel.
Stařík konečně promluvil. ,,Chcípnete, všichni chcípnete jenom kvůli ní a jemu!" Ukáže na Erena a Annie. Tohle mně zarazilo, určitě i Erwina, Mikasu a Erena. Levi měl stále tu svojí chladnou tvář, přesně jako Annie.
Erwin znovu promluvil ,,můžete jít..jeho dejte podzemní policie" všichni přikývneme.
YOU ARE READING
What is Love? (SnK)
FanfictionDvě dívky a jeden svět. Boj, kteří se odehrává ve světe. Lidé umírají, křičí o pomoc nebo utíkají. Obři nazvaní titanmi ničí náš svět, a mi jsme tady proto, aby jsme ho ochránili!