Proslo je 2 dana od svega toga, ne idem u skolu, a danas je i sahrana. Sahranjejemo 3 osobe koje su, bar meni bile skoro sve na svetu. Gin spava, nisam mogla da je povedem, previse je toplo a i ne zelim da gleda sve ovo. Ulazimo u malu kapelicu, pogledam prvo u mamin sanduk, pridjem joj i poljubim je u celo, pustim suze da idu, stojim tu i gledam je. Moja mila mamica, moja mama! Zasto se sve ovo desilo? Ona... Ona je bar imala buducnost, znam da je sad sa tatom, i to me tesi u neku ruku... Idem do Aleksinog sanduka... Gledam ga i vrati mi se secanje...
Seko hoces li ti uvek biti tu da nas stitis od tate?
Pogledala sam ga i nasmejala se... Uvek i zauvek bebo, zagrlila sam ga a on me poljubio u obraz i nastavio da se igra sa igrackama.
Pocinjem da jecam..
"Nisam te zastitila!!!" Proderala sam se i obgrlila sanduk... Izneverila sam ga, baka mi je prisla ali sam je odmakla od sebe, ne zelim da je povredim a to cu uraditi ako mi se priblizi, deka me gleda i lije suze. Prolazim do Nemanjinog sanduka... Gledam ga i setim se njegovog smeha, onako cist deciji smeh, obozavala sam ga, moj Neca, gledam ga i poljubim malene rukice, te preslatke male rukice, noge su mi popustile i umalo nisam pala, ali me Stefi uhvatio, pogledala sam ga i pokusala da se nasmesim ali nije islo... Stojimo ispred grobova, cekamo da pocne poslednje opelo, odjednom se pojavljuje policija, iz kola izlaze 3 policajca i Nikola ima lisice, u crnjini je. U tom trenutku prekipim, uzimam kamen i pogodim ga malo ispod oka, priblizavam mu se. Policajci nece reagovati..
"Stoko! Ubico ", pljunula sam ga i krenula sam na njega. Ljudi su gledali ali sta me briga. "Sta su ti oni skrivili? " jecala sam i isla prema njemu, podigla sam ruku da ga udarim ali neko me uhvatio oko struka i odvukao od njega. Nikola se iskezio. Okrenula sam se i videla Relju. Drzao me je ali cim je video da se Nikola kezi prisao je i zviznuo mu pesnicu po sred nosa.
"Ne zelim ga ovde! Vodite ga!"
"Ali gospodjice!"
"Vodi ga!!!!!!!!!"" Proderala sam se i zagrlila Relju, plakala sam , zagrlio me i mazio po glavi. Poslednje opelo i spustaju ih, ja ovo ne mogu, stezem ga jace i jos vise mu se priblizavam.
Relja P.O.V
Gledam je ovako slomljenu, mislim da joj je ovo prelilo casu, ne moze ona ovo vise. Jos vise se pribija uz mene. Kad me zagrlila osetio sam da moram da je zastitim. Policajci su odvezli onog majmuna.
Odlazim do njenih i do Stefija..
"Odvescu je kuci, ne moze ona ovo", pogledao sam njenog deku koji je jedini bio bar malo pribran, klimnuo je glavom.
Uzeo sam je za ruku, i krenuli smo kuci. Vozio sam polako, nista nije govorila samo je gledala kroz prozor. U jednom trenutku je nazvala nekoga.
"Mato, spava?" Drhtavo je rekla.
"Da, malo pre je jela, sad spava"...
"Tu smo za 2 minuta", voli Gin, vidi se po njoj. Po ponasanju, cuva je kao da je njena.
Prekinula je i ponovo gledala kroz prozor. Stojimo na semaforu, palim cigaru i ponudim je, nisam je video da je zapalila uopste ovih dana, uzela je i zapalila. Gledao sam je sve dok je bilo crveno svetlo, tako mala i slomljena a tako jaka na neki nacin.
Upalilo se zeleno, i krenuo sam, ubrzo smo stigli. Izletela je iz kola i otrcala do sobe u kojoj je Gin. Cim je ugledala odahnula je, prisla je Mati i poljubila ga u obraz, pokazao sam mu glavom da izadje, ustao je a ona je legla pored nje i zaklopila oci. Mata je izasao sa mnom, seli smo za sto, niko nista ne govoreci.
Zapalio sam cigaru ponovo, i zamislio se nesto...
Nakon 15 minuta su dosli i njeni i Stefi. Seli su sa nama i pricali o uobicajnim temama ali ovog puta bez smeha. U jednom trenutku se pojavila i ona sa Gin u rukama, nahranila ju je pred nama...
"Hocu nesto da vam kazem", svi smo je pogledali...
"Ja... Ja ne zelim da Gin zna za sve ovo", izbecio sam se... Kako to misli da postigne? "Zelim da Gin misli da sam joj ja majka", svi smo ostavi u cudu..."Ne zelim da zna da joj je otac ubica, koji je ubio njemu bracu i majku, ne zelim da je deca zezaju zbog toga. I zato cu ka biti njena mama", ali kako?
"Razumem te, ali tom detetu ce biti potreban otac, a i ti ides u skolu, i nismo bas pri parama ", suze su joj pocele.
"Otac? Pa i ja sam odrasla bez njega? Idem u skolu ali ces je ti paziti dok nisam tu, ja imam posao, onaj dan kad su nam javili sve ovo zelela sam da vam kazem ali nisam mogla. Pevam sa Reljom u jednom klubu, ne brini za pare bako", nasmesila se kiselo.
"Ja imam jedan predlog?" Znam da cu zbog ovoga zazaliti ali ipak je sudbina bebe u pitanju. Kate me pogledala.. "Ja bih joj bio otac", Stefi se izbecio a ona... Ona me samo gledala u neverici... "Svi znamo da bebi treba otac, a i ne ide joj u prihod ako nema oca, jer je onda kako drugi kazu kopile, tako da bih voleo da joj ja budem otac", nasmesila mi se ponovo kiselo, ne znam koliko joj se svidja ova ideja.
"Da li ste svesni sta treba da uradite da bi ste postali Ginini roditelji?" Malo glasnije je rekao a Gin se uplasila, Kate ju je ljuskala i pevusila a ona se smirila.
"Ja jesam, ali ne znam da li je on spreman da se toliko zrtvuje", daj bre... Jesam...
"Stefi, trazio si od mene da odrastem i odrastao sam, Kate, znas da ako zelimo da je usvojimo nas dvoje moramo biti vencani", pogledao sam je a ona je klimnula glavom, Mata nas je gledao ne verujuci.
, "Spremna sam i na to samo da Gin bude moja", iako je samo 3 dana sa njom ona je spremna zrtvovati sve samo za svoju sestru.Cak i da se uda za mene, decka koga ne moze da vidi ocima. Gin je zaspala i Kate ju je odnela na krevet. Bice ovo dug dan...
End of Relja P.O.V
YOU ARE READING
Bad Boy
RomanceDa li se samo ja lepim za pogresne momke? Znate onaj osecaj kada znate da ce vas 100% povrediti? A ipak se upustate u to? Zasto? E pa ni ja ne znam... Bad boy? Good girl? Hoce li uspeti?