{ Justin }
Ik kom thuis en zie een briefje op tafel liggen . Ik pak het en begin te lezen .
• Justin , het spijt me dat ik het heb uitgemaakt , maar ik ben zeker dat het een goede keuze was . Kom me alsjeblieft niet opzoeken en val me alsjeblieft niet lastig . Sorry Justin . Sorry dat ik je in al men problemen heb getrokken . Liefst Emma •
Ik sluit de brief en smijt hem weg . Ik zak neer en tranen rollen over men wangen .
Na een paar minuten sta ik op en probeer Emma te bellen .
" Met Emma , ben er even niet spreek iets in na de piep "
* pieeep *
" Emma , ik ben het justin , laat alsjeblieft iets van je horen . Ik wil nog praten met je . Alsjeblieft Emma . Dan laat ik je met rust voor goed " zeg ik
Ik hang af en leg men gsm naast me neer .
Na een paar minuten sta ik op en wandel naar boven en leg me neer in men bed .
Ik kijk naar de plek waar Emma altijd lag en begin terug te huilen .
* Ping Ping *
Ik pak mijn gsm en zie dat ik een sms van Emma heb .
" Ik zei dat je je met rust moest laten , maar als je zo nodig wilt praten kom dan morgen om 14 uur naar MonicTime "
Ik sluit mijn gsm en leg hem op mijn bed en sta dan op en wandel naar beneden waar ik me in de zetel laat vallen en Netflix opzet . Ik begin mijn serie The 100 te zien . Ik kijk en alles wordt zwart voor men ogen .
" Justin opstaan " zegt iemand
Ik open mijn ogen en mijn mama hangt boven me .
" Waar is Emma ?? " zegt ze
Ik kijk haar aan en er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek
" Weg naar haar moeder " zeg ik
" Heb jij het uitgemaakt ? " zegt mama
Ik kijk haar en geef het briefje van Emma aan haar . Ze begint te lezen en na dat ze het heeft gelezen kijkt ze me aan en geeft ze me een knuffel en een kus op mijn voorhoofd .
JE LEEST
The Girl
RomanceEmma is 15 jaar als ze alleen gaat wonen met haar mama . Ze komt terecht in een school waar ze direct al vrienden maakt en gevoelens krijgt voor Justin . Ze starten ook een relatie . Emma voetbalt ook in het jongens team . Er gebeurt veel en komen z...