Selamünaleyküm...
bi ismi Allah diyerek başlayalım.
Bu benim uzun süredir aklımda olan ama bi türlü faaliyete geçiremediğim bir kitap. Elhamdülillah başlamak nasip oldu. Bu kitap ne hikaye ne roman olacak, hiçbir kurgu içermeden hayatın ta kendisini deneme gibi bir tarzla anlattığım kitap olacak inşaAllah. bölümler birbirinden bağımsız ama konular benzer olacak genel olarak.
Neden yazıyorum bu kitabı ? diye sorduğumda kendime, cevabım; hani bazen bi olay olur ve siz bundan çok etkilenirsiniz öyleki yedğiniz yemekler taş gibi boğazınıza dizilir, içtiğiniz suyun sizi rahatlatması moralinizi bozar, dinlediğiniz her tını sizi duygusalığa sürükler ve yaşanan olayları hatırlatır. rahatlamak için tek çareyi bir kalem ve kağıtta bulursunuz... bende yazmak istediğim şeyleri paylaşmak istedim sadece, bu benim için daha iyi olacaktı.
Yani yaşadığım o hali size arz etmek istedim.
Aklımda sıraya koyamadığım bir sürü konu var. Ben okuyucunun değerli olduğunu düşünüyorum ve okuyucuya verilen şeyler bence kaliteli olmalı ne olursa olsun.. Bunun için bölümleri önce yazıp sonra cankardeşimle paylaşıp hatalarımı düzeltip daha sonra sizinle paylaşmak istiyorum...
Yazdığım 'Bir Müslüman için Müzik Tavsiyesi' kitabında aktif olduğum zamanlarda her gün bölüm yayınlamaya çalıştım ama bu kitapta ne sıklıkla yazarım bilmiyorum, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.
İnşaAllah güzel bir kitap olur.. Şimdilik söylemek istediklerim bu kadar. Allah'a emanet olun,Vesselam...