4.

89 5 0
                                    

Odpověděla jsem mu: "taky se mi líbíš" a usmála se u toho. V jeho zelených očích bylo spoustu jiskřiček. "Nemusím už se ani na ohňostroj dívat, dívat stačí se dívat do tvých očí".  Hodila jsem z pusy něco, co mě jako prvnu napadlo. Oba jsme se tomu zasmáli.. "Ještě že, bylo by trapné kdyby něco mělo být vtipné, ale není." Pomyslela jsem si.  "Nechtěla bys se mnou chodit?" zeptal se a u toho udělal psí oči. Byl tak roztomilý. "Dobře" tohle byla má odpověď na kterou nemusel dlouho čekal. Najednou mi zazvonik mobil. "Perrie mi volá" řekla jsem Alexovi. Zvedla jsem to a Perrie mi hned vyklopila "Hned přijď, Harry je v nemocnici." "Hned tam budu." Odpověděla jsem.
"Alexi, musím hned jít, kamarád je v nemocnici." Oznámila jsem, ale neřekla jsem, že je to Harry, nemá je v lásce. "Dobře tak ahoj, pozdravuj ho." Díky čau." Rychlím krokem jsem odcházela. Přišla jsem domů, převlékla se a vyběhla z domu rovnou do nemocnice. Ta byla asi půl kilometru od domu, takže jsem to v pohodě stihla. Cestou jsem mu koupila něco na zub a knihu. Paní v recepci (? Promiňte, nevím jak se to jmenuje. xD) oznánila jméno a přijmení a paní mi oznámila, že leží na pokoji 249. Bylo to v 2. patře. Jakmile jsem tam přišla, byli tam jeho rodiče, kteří mi řekli, že měl autonehodu, u toho si zlomil pravou nohu a prsty na levé ruce. Asi po 10ti minutách přišla Perrie. Seděla u jeho postele, snažila se ho probudit, ale marně..

Trošku kratší kapitola. Snad mě za to nezabijete. Hezké čtení.☺

Little Mix a 1D /FF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat