dedicated to deniz.
• supernatural au •
* Bu bölümü iki yıl önce, Tom’un patladığı sene yazdım. Okurken ben ne yazmışım amk dediğim yerler oldu. Bir arkadaşımın ısrarı üzerine paylaşıyorum. Eleştirileri bekliyorum ama çok da sert davranmayın :)
•••
Genç adam dağılmış kahverengi saçlarını karıştırarak arabaya yaklaştı. Elinde sade bir paket ve vişneli bira vardı.
Kapı içeriden açıldı ve açık kumral saçlara sahip genç kadın sürücü koltuğuna uzandı. "Turtamı getirdin mi?" diye sordu sevimli bir şekilde gülümseyerek.
Tom gözlerini devirdi ve "Kenara kay Jean, " dedi. Jean dediğini yaptı ve sürücü koltuğuna oturdu. "Al," dedi paketi ve birayı Jean'a uzatarak.
"Sen en sevdiğim kardeşimsin," dedi Jean biradan bir yudum alırken.
Tom kaşlarını çattı ve tuhaf bir bakışla Jean'a döndü. "İyi de senin tek kardeşin var."
Jean omuz silkti ve turtanın paketini açtı. "Bu hayatımda yediğim en iyi turta değil ama turta turtadır."
Tom cevap vermedi ve arabayı çalıştırdı. "Şimdi nereye gidiyoruz?" diye sordu arabayı sağa kırmadan hemen önce. Yol iki yöne ayrılıyordu ve Tom sağa gitmeyi tercih etmişti.
"Bilmem?" dedi ağzı turta dolu olan Jean.
"Ağzın doluyken konuşma," dedi Tom iğrenirmiş gibi bir bakışla. "Ben kardeşinim ama başkaları iğrenebilir."
"Dostum, kaç erkeğin peşimden koştuğunu tahmin edemezsin. Benden mi iğrenecekler? " Bir şey hatırlamış gibi güldü ve Tom'a göz kırptı. "Aralarında bir kız bile vardı."
Kaşlarını kaldırdı Tom. "Ben yokken gönül eğlendiriyordun sen de, öyle mi?"
Jean kardeşinin omzuna sert sayılabilecek bir yumruk geçirdi ve "Hayır, mankafa." dedi. "Babamla piç kurularını avlıyorduk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hunters.tom holland [one-shot]
FanfictionJean ve Tom Holland kardeşlerin av maceralarından biri. [supernatural au]