Son hızla ilerlerken arkamızda uzay gemileri gördük ve ordaki kuleler bize ateş ediyordu bende reflexlerden yararlanarak arabayı sağ sola hareket ediyordum. Patlamalar oluyordu sarsıldık sonra arkamızdaki uzay gemileri bize ateş ediyordu tabi bizim gemi zırhlıydı işlemiyordu derken silah değiştirdiler ve füze fırlatmaya başladılar gerçekten gemiye ağır geliyordu bu sefer işliyordu sarsılmaktan başımız döndü kulelerin ateş etti yerler deliniyordu birden onlarda güçlendi Azize sen kullan ben ateş edicem dedim robot elle bir roket atar hayal ettim arka taraftan ateş ediyordum bitane gemiyi vurmuştum büyük patlamayla aşağıya düştü diğerleri daha çok sıkmaya başladı bende Azize son süratle gitmeye çalış dedim gazı fulledi ve en son hızla ilerliyorduk derken yukardan birşey düşüyordu üstümüze gittikce parlıyordu Azize hemen sağ doğru sürmesini söyledim o çeviriyordu sağ doğru yaklaştıkca yaklaşıyordu derken arkamızda çok büyük patlama oldu bu meteordu fena sarsıldık baya büyük parlama oldu sonra büyük bir patlama sesi geldi galiba o yaratıklardan kurtulmuştuk.
-Kurtulduk galiba o düşen şey meteordu.
-Evet Aziz üstümüze düşseydi yok olurduk son hızla geliyordu çünkü.
-Burdan nasıl kurtulacağız?
-Bu robot kol ile ama nasıl olucak bunun bir yerinde birşey yazmıyormu.
Etrafına bakınıp durdum sonunda bir yazı buldum yazıda şöyle yazıyordu ''Işınlanmak için ametist taşı kullanın.'' yazıyordu peki o taşı nerde bulacaktık. Robot kol ile hayal etmeyi denedim ama olmadı Azizle o taşı aramaya çıktık baya bir uzun yol gittikden sonra orda bitane adam vardı bizim gibi insana benziyordu ama 4 kolu vardı yanında durduk yaşlı bir bilgindi ona soralım dedik durduk ve yanına gittik tabi korkuyorduk. Yanına gittik ''Ametist taşını nerde bulabiliriz.'' diye sordum yaşlı adamda kısık ve kalın sesle.
-Mayınlı bölgede.
-Nasıl yani oraya gidebilirmiyiz?
-Gidersiniz ama ruhunuz geri döner.
-Peki nasıl ordan geçebiliriz?
-O mayınları patlatmanız lazım ama patlatırken çok dikkatli olun.
-Peki neyle patlatabiliriz?
-Üstünden geçebilecek şeylerle.
-Ne olursa olsun patlarmı?
-Evet ama yanından uzaklaşın patlaması çok güçlü.
-Tamam teşekkürler bilge peki nasıl gidebiliriz kısa yoldan?
-Şurdan devam edin dağın etrafından dolaşın ve karşınıza mağara çıkıcak oraya girin yolun en sonunda mayınlı bölge var girerken dikkatli olun.
-Tekrar teşekkürler.
Bilgenin dediği yoldan ilerlemeye başladık son hızla ilerliyorduk dağın etrafından döndük ve dümdüz ilerlemeye başladık ve mağaraya yaklaştık indik gemiden ve mağaraya girdik içerisi soğukdu meşale hayal ettim aldık elimize yola devam ettik. Yavaş yavaş ilerlerken ses duyduk ayak sesi gibiydi tam giderken önümüze kocaman bir yaratık geldi büyükdü 8 gözü felan vardı solucan gibiydi ama onun daha çok büyüğü. Korkudan napıcağımızı şaşırdık ve kaçmaya başladık oda bizi kovalıyordu benim ayaklar koşmakdan gözükmüyordu o korku bana yeterdi zaten hemen silah hayal ettim aldık elimize ve yaratığa sıkmaya başladık etkilenmiyor gibiydi bende daha güçlü silahlar hayal ettim sıktık ama gene az etkilendi yaratık hayal gücümü zorliyacak gibiydi bende onun dilinden konuştum ve hayal gücümü zorladım yaratığa sıkmaya başladık yaratık delik deşik oldu yere yığıldı ve hemen mayınlı bölgeye doğru koştuk -DEVAMI GELİCEK-