Mayınlı bölgeye geldik ve ardındaki taşları görebiliyordum parlıyordu çok güzel manzaraydı gözlerimi aldı adeta Azizle ben gözümüzü alamadık mayınları nasıl patlatacağımızı planlıyorduk o mayınları patlatmak için bize bir robot gerekliydi. Robot hayal etmeyi denedim ve robota emrettim ''Oraya doğru yürü'' diye robot yavaş yavaş gitti bizde ordan uzaklaştık bir taşın arkasından robotun gidişini izliyorduk yavaş yavaş gitti ayağını yavaş yavaş yere koyuyordu ve yere bastı çok büyük bir patlama oldu sıcaklığı hissedebiliyordum saçımı savurdu adeta rüzgarı bir kaç dakka öyle bekledik acaba tüm mayınlar patlamışmıydı bir robot daha hayal ettim ve ona komutu verdim. İlerlerken robota etrafı gezdirdim her yeri dolaştırdım fakat bir patlama olmadı hemen ametist taşına doğru yürüdük hemen kırmaya çalıştık fakat kırılmadı.
-Aziz bize bir alet lazım.
-Çekiç deniyelim.
Hemen bir çekiç hayal ettim vurdum vurdum fakat işlemedi kazma hayal ettim vurdum yavaş yavaş kırılmaya başkladı bir uzun aradan sonra kırmayı başardım. Ametist taşını aldım fakat ney yapıcağımı bilmiyodum. Robot kolun etrafına baktım bir bölme varmı diye kapak gibi bir yer gördüm ve açmayı denedim kapak açıldı içine taşı koydum kapağı kapattım. Tam düğmeye basıcakdım ki arkadan yaratıklar lazer sıkmaya başladılara bende hemen bir robot hayal ettim fakat robot hemen patladı onların diliyle konuşacakdım hemen ekipmanları hayal ettim ve taktık. Silahlarımızı aldık ve hemen taşın arkasına saklandık kafamı çıkarıp sıkıyordum bir tane vurmuştum. Bozukalı yaratık geldi ve ateş etti yanımıza sarsıldık ve silahlarımızı yenilemenin vakti gelmişti hemen silahlarımızı patlayıcı yaptık ateş ettik ve yarısı ölmüştü. Aklımda bir plan vardı araba hayal edip burdan uzaklara kaçabilirdik hemen bitane araba hayal ettim ve bindik son hızla bastık gaza arkamızdanda onlar geliyordu tekrar aynı sahneyi yaşadık o sürüyordu ben sıkıyordum. Önümüze kocaman tümsek çıktı ve son hızla tümsekten uçtuk hayatımda gördüğüm en iyi yaşadığım aksiyon sahnesiydi. Araba hemen yere düştü son hızla bastık gaza aklıma bir şey gelmişti yerlere mayın kurabilirdim hemen mayın hayal ettim ve arabadan aşağıya attım hep atıyordum yaratıkların yarısı mayınlarımın kurbanı oldu.
-Ahahaha gördünmü nasıl uçtu.
-Nasıl göriyim araba kullanıyorum.
-Mantıklı ama görmeliydin.
Yaratıklar ölmüştü galiba ve rahat rahat yola devam ettik.
-Bir kenara çek hemen şu kolu çalıştırıyım.
-Tamam.
Aziz kenara çekti ve hemen taşı robot kola koydum tam düğmeye basıcakdım ki sarsıntıyla taş yere düştü sanki büyük birşey buraya doğru geliyordu sağ doğru baktım kocaman bir yaratık sanırım onların patronuydu. Çok korkmuştuk yaratıkdan kaçıyorduk taşı orda unutmuştum korkudan ne yapacağımı şaşırdım taş yaratığın altındaydı Azize onu oyalamasını söyledim o yaratığın soluna geçdi yaratığa lazer sıktı ve yaratık onu hedef alarak yanına gitti ben hemen oraya doğru koştum ve taşı aldım Azize yanıma doğru koşmasını söyledim fakat yaratık rahat bırakmıyordu. Aklıma o robot geldi hemen en güçlüsünü hayal ettim edebildiğim kadarını yapdım ve hemen yaratığa saldırmasını emrettim yaratığa doğru gitti ve savaşmaya başladılar Aziz hemen yanıma koştu robot kolunun bölme tarafını açdım ve taşı koydum kapağı kapattım hemen düğmeye bastım çalışıyordu parlama oldu büyük parlamadan sonra gözümü açdım alarm çalıyordu yatağımdaydım okula gittim Azizle aramızda büyük bir sır olarak kaldı hep bunu konuşurduk.
-SON-