βασικα καλησπερα σας😂

200 13 1
                                    

χελο κοσμε ειμαι η καϊλι και ειμαι 17 ..ζω με την μητερα μου εδω και πολλα χρονια και προκειται να μετακομησουμε  σε λιγες μερες... μην ρωτησετε η υπολοιπη οικογενεια που βοσκει ουτε γω ξερω χαχα αστειο ετσι να μην ξερεις που ειναι ο πατερας σου  ισως καλυτερο απο ανεκδοτο αλλα ναι ειναι η πραγματηκοτητα .  Λοιπον δεν εχω να πω και πολλα μιας και που θα μετακομισω και θα παω σε νεο σχολειο νεα ατομα νεοι φιλοι κλπ κλπ τα ξερετε αυτα .

*μπαινει ενας τυπος και της κανει παρατηρησει οτι πρεπει να πει και για τον χαρακτηρα της *






ααααα ναι βρε κουτα το ξεχασα βρε ....


αμ ....ναι ειμαι περιεργη , ωρες ωρες ξινη και  basic bitch , ειμαι ροκου μεχρι αηδιας και εεε πολυ μα πολυ οξυθιμη πραγμα το οποιο δεν βοηθαεο και πολυ ,επισης ηρονευομαι συχνα και μου την σπανε οι μαλακες ...και αν εσυ ναι εσυ εχεις το ιδιο προβλημα οοο πιστεψε με η ανθρωπινη βλακεια δεν νικητε με τιποτα ...κακο αυτο θα τι να κανουμε .Εχω λιγο κοινωνικο φοβια δηλαδη δεν θελω να συμμετεχω τοσο σε κουβεντες αλλα ουτε να κανω την πρωτη κινηση σε φιλιες ομως παρ ολα αυτα δεν θα μαι χαλαγε η ιδεα του να ειμαι famous στο νεο σχολειο αν και αυτο δεν νομιζω να γινει ποτε .Εχω μια ταση να μμ αρεσουν τα bad boy  και  σε ποια δεν αρεσουν βαιβεβα παντα την παταω με πιανεις ετσι ??
εεεεεε τι αλλο ?? ααα οταν ημουν μικρη βαραγα παιδιακια στις κουνιες(true story)

*ο ιδος τυπος με πριν της λεει πως δεν σας νοιαζει*





εεε αυτα για τωρα ελπιζω να με συμπαθησατε οσο μπορειτε και να μεινεται στην ιστορια φιλουμπες

with my brother!?!?Where stories live. Discover now