παρτ 9- WTF

73 7 1
                                    

....  omggg περπαταω στο σχολειο λιγο φορ εβερ αλοουν ..

ναιιι τοσες μερες και δεν εχω φιλους μονο μαλακισμενα 👌 καλα παμε βρε παιδακια ...

οποτε απλα ας συνεχισουμε το περπατημα λες και ειμαστε η αδικη καταρα ή απο αυτα τα φαντασματακια στο πακ μαν που οοο ελα τωρα ολοιιιι ξερουμε οτι κοιτανε ΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΑΠΛΑ ΠΑΝΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑΑΑ

αχ συνχιστηκα παλι ...

OMG μαναρι φερσου φυσιολογικα ...

ιιιιι μεεε  κοιταει ...

Ααααα οχι φερνησμα τωρααα

ιιιι7 ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑΑΑ

"ΑΑΑΑΑΑΑΨΟΥΑΗΑΞΚΔΞΣΩΡΗΡΙΕΗ"

...την γαμησαμε

ωχ ...παει να μμ μιλησειιι

"εμ....θες ...χαρτομαντιλο....??"

ωραιααα εγινα ρεζιλι επισημος τρια ζητο για μενα ...

"χαχ...χαχα οχι..." τελεια ειμαι μια μαλακο τελος...

...μια φωνουλα απο το πουθενα πεταγεται και εξακριβωνει το συμπερασμα...

"εμ μηπως εκτος απο χαρτομαντιλο θες παρεα...?"
   

omgg που ησουν παιδακι μου τοσα χρονια    .... οκ οκ δεν θα φανω λυσαρα και το τρομαξω το παιδι οχι οτι εχω αναγκη γκομενο γτ υπαρχει και κατι που λεγεται αγαμιες ...οχι καλεεε

"οοο φυσικα και θελω"

"τελειααα γιατι μπορω να σου γνωρισω κατι κοριτσια απο κει "

....αν ειχα πουλι τωρα θα χαι πεσει στο πατωμα ....ξενερωσα...τοσο....γαμημενα πολυ ...χειροτερο και απο ακυρο...

"εμ ναι ναι να μμ γνωρισεις αλλα ...αλλη φορα λογικα...."

ΟΧΙ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ ΤΟΥ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΥ ...

........

το διαλειμμα ειχε ξεκινησει και εγω κατευθυνομουν ησυχα ...χωρις να ενοχλω κανενα ον σε αυτο το συμπαν...

και κατευθυνομαι προς τις τουαλετες ...μπαινω μεσα και ακουω κτ του στυλ πορνοσταρ με αναμοιξη γατας που βριζεται με φωκια που πλακονονται με ενα παπι ...

ξαφνικα σταματαει αποτομα αυτο ο ηχως και απο την τουαλετα βγαινει ...

ΑΥΤΟΟΟΟΟΣ ....και μια αλλη ξανθια τσουλιτσα αλλα κυριως  ΑΥΤΟΟΟΟΣ...

με κοιταει σε φαση ...κουκλα μου δεν φταιω εγω που αρεσω και η αλλη η σφουγγαριστρα να μας κοιταει σαν χανος ...

φευγουν τελειως και γω απλα κλεινομαι εκει μεσα και κοιταω το ταβανι ...








...
......

γεια... αργησα λιγο σωστα..... απλα ειχα θεματα  ....παντα εχω αλλα υγεια ....λοιπον ακουστε εχω ιδεα ...

επειδη με το γουατπαντ δν ξρ ττ φαση αν εχει προσοπικο  τσατ να μιλησεις μπορειτε να με βτητε στο ινστα για να μμ δωσετε καποιες ιδεες αν θλτ για το στορυ ή για φωτος καποιον χαρακτηρων που θα χρειαστω...

ονοματακι :kallia_ts10

φιλιααααα❤❤❤❤

with my brother!?!?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt