de Silas Martin
Dacă nu vrei să crezi că există Dumnezeu, nu te obligă nimeni s-o faci. Dar ceea ce crezi sau nu crezi tu nu schimbă cu nimic realitatea. Dumnezeu există! Ești liber să trăiești ca și cum El n-ar exista și ești liber să iei propriile tale decizii, dar Dumnezeu există. Poți să-L ignori, dar asta nu-L va face să dispară. Dumnezeu există! Poți să Îl negi tot restul vieții tale, este dreptul tău; dar Dumnezeu există.
Dumnezeu vede doar două feluri de oameni în această lume: cei care cred în El și cei care Îl resping. Dumnezeu de îndură de cei ce Îl primesc în viața lor și Își păstrează mânia pentru cei ce Îl resping. Cei ce Îl resping vor avea parte de mânia Lui pe vecie. Adeseori, ei experimentează mânia Lui chiar și în această viață.
Este minunat că Dumnezeu preferă îndurarea, și nu mânia. El vrea ca niciunul să nu piară, ci toți să vină la pocăință și să trăiască. Dumnezeu nu vrea să îi pedepsească pe oameni, nici să-i trimită în iad. De fapt, El Însuși L-a trimis pe Fiul Său, Domnul Isus, în această lume, ca să izbăvească omenirea de iad.
Problema este că majoritatea oamenilor sunt atât de robiți de felul lor de viață, inconștienți de faptul că fac voia diavolului, încât nu pot vedea dragostea lui Dumnezeu și ce a făcut El ca să-i răscumpere. Acest fapt este foarte trist. Ei se află sub mânia lui Dumnezeu, deși Dumnezeu vrea mai degrabă ca ei să se bucure de dragostea și de iertarea Lui. Desigur, poți face pe grozavul, dacă vrei, poți pretinde că ești un tip dur, dar, în cele din urmă, tu vei pierde. Dacă vrei să te pocăiești și să vii cu credință la Domnul Isus Hristos, poți experimenta acum bunătatea și îndurarea lui Dumnezeu. El promite în Cuvântul Său că este de partea ta, nu împotriva ta. Gândește-te la acest lucru! Nu este minunat? Dumnezeu este atât de bun!
Dacă ești un om rău și trăiești în mod fățiș în păcat sau chiar dacă ești unul dintre acei păcătoși agreabili, condamnarea este aceeași. Dar vestea bună este că Domnul Isus te invită să vii la El, ca să experimentezi în El libertatea de a nu avea „nicio osândire” (vezi Romani 8:1). Gândește-te: Dumnezeu este drept când ne oferă mântuirea prin Hristos. Dacă va merge cineva în iad, va fi greșeala lui și o va regreta veșnic. Domnul Isus oferă iertare tuturor celor ce se pocăiesc și vin la El.
Diavolul se va împotrivi deciziei tale și la fel se vor împotrivi unii dintre prietenii tăi, dar darul lui Dumnezeu este viața veșnică și vei putea găsi alți prieteni, printre cei care Îl cunosc pe Domnul Isus. De ce nu vrei să renunți la vechea ta viață păcătoasă? În cele din urmă ea te va ruina. Găsește-ți odihna sufletului în Domnul Isus. El te cheamă și te așteaptă.
*
Preluat din Star of Hope, decembrie 2013
Rod and Staff Piblishers, Inc.
Tradus și folosit cu permisiune.
CITEȘTI
Rubrica Învățătorului
Phi Hư CấuArticole preluate din diverse reviste creștine. Voi menționa în fiecare capitol cui îi revin drepturile de autor. • 2017 •