A

11 2 0
                                    

Ertesi sabah erkenden kalkıp üzerine basit bişeyler  giydi. Telefonun eline alıp
"Eski sevdiğim" kişisinden mesaj geldiğini görünce gülümseyip mesajı okudu.

Eski sevdiğim= geldim ben sen nerdesin?

Herşeyim💕: Bende şimdi çıktım geliyorum.

Telefonunu kapattıp çantasına koydu o kafeye gelince yutkunup adımını içeri attı  masaya ilerleyip karşısına oturdu. 10-15 dakika sadece yüzüne baktı sonra hafif öksürük.

"Sorun mu var?"

"Evet. Sorun seni özlemem *elini tuttu*

Elini çekip konuştu. Onu kolay af edmicekti.

"Beni tek başıma yanlız bıraktın şimdi de hiç bir şey olmamış gibi seni özledim demen. Hayret ediyorum."

" güzelim bak herşeyi anlatacam"

O kelimeyi duymasıyla bağırdı.

"Bana güzelim deme" herkes baksada umrunda değildi.

"Tamam sakin ol bak ben ünlü olduğumu sana söylemedim sirket ayrılmamı söyledi ben yapamam desemde olmadı."

"Hangi hikeye bu ya da şarkı sözü? *hafif yüzüne yaklaşır* dediklerine zerre kadar inanmıyorum.

Diyip. Ayağa kalkıp kosturarak çıktı. Ailesinin mezarlığına gidip toprağına sarılarak ağladı.

"Sizi özledim o yine geldi hala da kokusu sesi aynı onun o ağzından güzelim kelimesini duymak beni rahatlatır."

~D.o'nun bakış açısı~
Onunla birlikte yeniden olmak istiyordum ama o bana Gala kızgın veya sinirli cafeden koşarak çıktında peşinden gittim ailesinin mezarının başına oturmuş ağlıyordu. İçim ne kadar açısında yanına gidip sarılamadım. Ayağa kalktı ve çıkışa yürüdü sanırım evine gidiyor peşinden takip ettim.

Eve girip odasına çıkıp sıcak bir duş aldıktan sonra kendine atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp televizyon'nun karşına oturdu kanalları bomboş gezip bir süre kapattı yedikten sonra mutfağa götürüp yıkadı ve odasına çıkıp uyudu.

(Ertesi sabah)

Kalkıp üzerimi değiştirdim ve dışarı çıkacakken ağacın altında gördüğüm bedenle yanına gidip yanına oturup elini tutup ve ateşine baktım hado ama bunu kaç defa dicem yapma diye. Uyandırır ve evine götürür yatağa yatırıp sıcak çorba yapıp uyandırır ve arkasına yastık koyar elini kaşığı almadan önce Gülümser.

"Hala bu huyundan vazgeçmemisin"

*elini tutar*
"bunu sana kendime affetirmek için yaptım bir nevi cezalndordım"

Göz devirir ve Ağızna verir kısa bir süre sonra yedikten sonra aşağı iner yıkarken belinde hissetiigi kollarda korkar. Arkasını döner Gülümser
Dudağına yaklaşırken elini Ağızna götürür.

"Seni af etmedim"

*Gülümser*

"Olsun beni eve aldın yemek yedirdin bende senin için herşeyi yapacam *yanağını öper*

Hey!!!bir kaç gün yoktum 349 kelime hyfyfjgfjggfyfjyjyfjgff
😊vote ve yorum atın lütfen...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece zaman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin