Telefonuna gelen bildirim ile saatlerce çalışmakta olan sınavdan kafasını kaldırdı. Telefonuna eline alıp "Baykuş sevgilim" kişisinden geldiğini görünce gülümseyip mesajı okudu.
Baykuş sevgilim❤: Bugün müsait isen bulaşalım mı?
Herşeyim💕: Tabi ki o zaman ben giyiniyim 😙
Telefonu kapatıp masanın üzerine koydu dolabına gidip. En sevdiği ve kyungsoo'nun hediye ettiği kıyafeti seçip giyinmeye başladı.👇
Hazırlandık tan sonra hemen her zamanki kafeye gidip onun gelmesini bekledi gelince ayağa kalkıp sarıldı işin garip olan kısmı onun ona sarılmaması yerine oturup.
"Sorun mu var sevgilim?"
"Evet. Ayrılılalım *elini tuttu* artık eskisi gibi senden hoşlanmıyorum bana zaman ver herşey için teşekkür ederim *ayağa kalkıp arkasını dönmeden gitti*
Masadan kalkıp eve doğru yürüdü. Doğru muydu duydu ondan tek seferde 4 yıllık ilişkiyi mi bitirmişti. Eve gelip onunla olan herşeyi yırtı Hediyelerini Özenle kutuya koyup evine gönderdi. Artık shin rea için her şey yeniden başladı.
*1 yıl sonra*
Bir yıl oldu hala da yoktu sadece sık gittiği kafeden geçerken onunla oturduğu masaya bakıyordu. Sadece onu özlemişti ama o arkasına bakmadan Busana gitmişti. Arkadaşının seslenmeysiyle ona döndü.
"Shin rea bugün seong ile birlikte sinamaya gidicez gelmek ister misin senin için değişiklik olur."
"Yok Sağol zaten yeterince benle ilgendin sıra erkek arkadaşında"
Dedi ve ağlayarak uzaklaştı. Eve gelip televizyonu açtı gördüğü doğru muydu onun. O artık ünlü şarkıcı mı olmuştu. Hemen bilet alıp yarın ki fanmetingine gidicekti.
{Yarın}
Saat 8:30 kalkıp kahvaltı edip üzerine o günkü kıyafetini giydi. Evet onu atmamıstı
Geç kalmadan oraya gitti. 10:50 'de üyeler gelince tüm kızlar çığlık attı rahatsız etsede o sadece "onu" arıyordu görüş alanına çıktında. Kalp atışları hızlanmaştı. Tüm üyelerden imza aldıktan sonra sıra ona gelmişti kafasını kaldırmadan."İsmin ne güzellik" dediğini duydu bu kelimeyi onun ağızdan çıkmasını özlemişti.
"chea shin rea" demisi ile kafasını kaldırıp o aşık olduğu yüze baktı hala ona aşık ama sirket yüzünden ayrıldı. İmzasını verip postere bişeyler de yazdı.
Not: her zaman ki kafeye gelir misin yarın
Okuduğu not ile heyecanla kafa salladı. Ama onun asla affetmiycekti. Aşık olmasına rağmen onunda aynı acıyı çekmesini istedi gülümseyip ordan uzaklaştı eve gelip kendini yatağa attı telefonuna gelen bildirim ile şok oldu.
"Benim aldığım kıyafeti atmaman hoşuma gitti.☺" hemen cevap verdi.
"Kıyamadım." Ona soğuk ve mesefeli davrancaktı. Çünkü o onun kalbini param parça edip gitmişti. Zaman Her şeyin ilaçıdır deyimi onun için farklı Terimde.
Merhaba 🙆❤ umarım bunu beğenirsiniz birde buna benzer gördüyseniz bana bildirin lütfen.💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece zaman
FanfictionGenç kızın elini tuttu "bizim için zaman her şeyden önemli biraz bana zaman ver sevgilim" diyip oradan ayrıldı.