Smútok. Rozlúčka. Túžba po slobode. Posledný pohľad na školu, ktorú posledných sedem rokov nazývali svojím domovom. Miesto kde sa naučili mnoho, kde prežili veľa spomienok, či už šťastných alebo smutných. Miesto kde si našli priateľov a niektorí aj lásku.
Študenti siedmeho a posledného ročníka Rokfortskej strednej školy čarodejníckej sa poslednýkrát obhliadli na školu a so smútkom v očiach a v dušiach nastúpili do Rokfortského expresu, ktorý ich mal poslednýkrát odviezť preč.
Skupina tvoriaca Jamesa, Kate, Rose Freda, Alice, Roxy a Scoota sa usadila do spoločného kupé napriek tomu, že ich bolo viac.
„Tak toto je naša posledná jazda Rokfortským expresom," utrúsila Kate.
„Hmm," zahmkala Rose, ktorá sa už tešila na Scorpiusa. Nevidela ho už od vianočných prázdnin, keďže Malfoy už pred rokom doštudoval.
„Je to smutné, keď si predstavím, že už nebudeme jesť vo Veľkej sieni, oddychovať v klubovni, chodiť na pikniky k Čiernemu jazeru, chodiť tajne do Rokvillu a to všetko ostatné," zaspomínal Fred.
„Veru," odvetil James zamyslene a pobozkal Kate na líce.
„Hádam by už stačilo smútku. Rozprávali sme už o tom tisíckrát. Užívajme si prítomnosť! Svet nám leží pred nohami!" naliehala Roxy a na všetkých prenikavo hľadela.
„Roxy má pravdu. Teraz by sme mali riešiť niečo iné," podporil ju Fred a ukázal na Jamesa a Kate.
„Ako plánujete rodičom povedať, že, po prvé spolu chodíte a po druhé, že ste zasnúbení?" zaujímala sa Alice.
James a Kate si svorne povzdychli.
„Dohodli sme sa, že..."začala blondínka.
„...im zatiaľ povieme len o tom, že sme spolu. Myslím, že ich to dostatočne zaskočí," dokončil James.
„To vám teda držíme palce," povzbudivo sa usmial Scoot a objal Roxy okolo pliec.
„A prajeme veľa nervov, budete ich potrebovať," uškrnul sa Fred a z tašky vytiahol fľašku tekvicového džúsu, ktorý začal hltavo piť.
„A ešte niečo," ozvala sa Kate a usmiala sa na Jamesa. „Svadba bude v lete."
V tom okamihu Fred vyprskol všetok džús, ktorý mal v ústach na oproti sediacu Rose.
„Fred!" vyprskla Rose a znechutene pozrela na bratranca.
„Vy dvaja ste sa zbláznili?! Veď máte osemnásť!" neveriacky vyhŕkol Fred ignorujúc Rose, ktorá sa kúzlom usušila.
Alice sa naňho zamračila. „No a čo, že majú osemnásť? Aspoň sa konečne dva znepriatelené čarodejnícke rody spoja."
„Ak ma dovtedy Katin ocko nezabije," zamrmlal James.
„Merlin vie ako to celé dopadne," povzdychla si Roxy a krútila hlavou.
Kate a James si vymenili pohľady. Rozhovor na tému – ako zareagujú rodičia na naše zasnúbenie – viedli už viackrát a stále sa obávali toho ako to dopadne.
„Ste si istý?" pochybovačne sa spýtal Fred.
„Fred!" vykríkli Roxy, Rose a Alice naraz.
Fred obranne zdvihol ruky. „Fajn, fajn, už som ticho!"
Vlak sa pomaly blížil do stanice a všetci boli čím ďalej, tým viac smutnejší. Dievčatám sa dokonca v očiach leskli slzy.
„Budeme sa stretávať, jasné? Všetci! Každú svadbu, Vianoce, Veľkú noc, meniny, narodeniny, vždy, keď to bude možné. Sľúbte," hovoril James a vystrel ruku.
YOU ARE READING
Between love and hate is thin line - bonus
FanfictionPredtým ako začnete čítať tento bonus, odporúčam Vám, aby ste si najprv prečítali celý príbeh, ktorý nájdete na mojom profile, ak ste to tak ešte neurobili, ďakujem :) Príbeh dvoch mladých ľudí pokračuje. Kate a James končia štúdium na Rokfortskej s...