V prvý prázdninový deň sa Ginny Potterová zobudila celkom načas. Vonku krásne svietilo slniečko.
Stále musela myslieť na udalosti včerajšieho dňa. Jej syn chodil s dcérou Draca Malfoya!
Neverila, že im to dlho vydrží. Poznala svojho syna. To však ešte nevedela všetko.
Harry vedľa nej sa pomrvil a následne otvoril oči. „Dobré ránko," usmial sa na manželku a pobozkal ju.
„Dobré aj tebe," odvetila a pritúlila sa k nemu.
„Stále tomu nemôžem uveriť," zamrmlal Harry po chvíli.
„Teraz sa tým netráp, určite im to nevydrží dlho," upokojovala ho.
„Myslíš?" pochybovačne pozrel na Ginny.
„Samozrejme," prevrátila očami. „Potter a Malfoyová. Je to určite len krátke pobláznenie."
Chvíľku pokoja narušil treskot a následne dievčenský výkrik.
„ALBUS!" kričala Lily a hneď na to sa ozval dupot okolo dverí spálne a po schodoch.
„Dnes si na rade, zlatko," uškrnul sa Harry.
Ginny sa zhlboka nadýcha, aby sa upokojila. „Niekedy mám chuť ich poslať na Mesiac."
Harry sa zasmial. „Gény nezaprieš."
Ginny si odfrkla a začala vstávať z postele.
Zamierila do kuchyne, aby zvyšku rodiny pripravila raňajky. Vošla dnu a tam našla Albusa a Lily naháňajúcich sa okolo stola.
„AL!LILY! Zbláznili ste sa?! Uvedomujete si koľko máte rokov?" vybuchla.
„Ale Albus mi rozbil novú šperkovničku," obhajovala sa najmladšia Potterová.
„Lily mi zase roztrhla plagát Kudleyovských kanónov!"
Ginnny si povzdychla. „Mňa nezaujíma kto komu, čo urobil. Okamžite sa choďte dať do poriadku. O chvíľu sú raňajky."
„Áno, mami," poslušne odvetili a postrkujúc sa vyšli na horné poschodie. Ginny začala pripravovať raňajky. O chvíľu zišiel dole Harry v aurorskej uniforme a za ním Al a Lily ako-tak upravený. Ginny položila raňajky na stôl.
„Kde máte brata?" spýtala sa detí. Tie len pokrčili ramenami a začali jesť. Ginny si už po niekoľkýkrát za to ráno vzdychla.
„JAMES! RAŇAJKY!!!" vykríkla na celý dom. Keď neprišiel do dvoch minút, rozhodla sa ho zobudiť osobne.
Naschvál dupala po schodoch. Vtrhla do izby najstaršieho syna. V izbe bola tma a panoval menší neporiadok, ktorý pochádzal väčšinou zo školského kufra. James ležal rozvalený na posteli a jedna ruka a noha mu trčali mimo postele. Ginny vedela, že nemá cenu naňho volať alebo ním triasť, a tak zvolila radikálnejší spôsob.
Vytiahla prútika a zamrmlala: „Aguamenti."
Na Jamesa vytryskol prúd vody a Potter bol razom hore.
„Pre Merlinove fúzy, čo sa deje?" zamumlal ospalo a z vlasov mu kvapkala voda.
„Raňajky. To sa deje," chladne odvetila Ginny a vyšla z izby."
„Nemôžeš ma zobudiť miernejším spôsobom?" zamrmlal si pre seba, aby ho mama nepočula. Jednoduchým kúzlom sa vysušil. Hodil na seba tepláky a tričko, prehrabol si strapaté vlasy a zívajúc zišiel na raňajky.
„Dobré ránko, rodinka," pozdravil James veselo a sadol si k raňajkám.
Harry a Ginny si vymenili prekvapené pohľady. Nebolo u Jamesa zvykom mať ráno tak dobrú náladu. Raňajky prebiehali v nezvyčajnom tichu, ktoré si Ginny užívala. Avšak to ešte nevedela, čo sa onedlho stane.
YOU ARE READING
Between love and hate is thin line - bonus
FanfictionPredtým ako začnete čítať tento bonus, odporúčam Vám, aby ste si najprv prečítali celý príbeh, ktorý nájdete na mojom profile, ak ste to tak ešte neurobili, ďakujem :) Príbeh dvoch mladých ľudí pokračuje. Kate a James končia štúdium na Rokfortskej s...