Kate sa s povzdychom hodila na svoju posteľ. Práve jej prišiel krátky list od Jamesa, v ktorom jej opísal reakciu jeho rodičov na správu, že sú zasnúbení. Blondínka to plánovala povedať rodičom po večeri. Dovtedy mala dosť času. Cítila nervozitu a strach, možno väčší ako vtedy v lese. Pozrela na svoju ľavú ruku. Prútikom zrušila zastieracie zaklínadlo, ktoré zakrývalo zásnubný prsteň. Prsteň bol jednoduchý, ale prekrásny. Tvoril ho tenký zlatý prúžok a na vrchu bol zasadený malý diamant.
Nevedela čo má robiť. Rozhodla sa, že zájde pozrieť Scorpiusa. V jeho izbe ho nenašla a tak zišla dole do salóna.
„Babi!" vyhŕkla prekvapene, keď zbadala svoju starú mamu Narcissu ako sedí v kresle a popíja čaj s Astoriou. Na privítanie ju objala.
„Kate, zlatko, ako sa máš?" spýtala sa jej milo.
„Skvelé, babi, ďakujem za opýtanie," odvetila slušne a obrátila sa na mamu.
„Mami, nevidela si Scorpiusa?"
Astoria sa usmiala. „Isteže, je v záhrade."
„Diky, mami," povedala a už chcela vyjsť zo salóna.
„Kate, počkaj! Poď bližšie," zastavila ju mama.
„Áno?"
„Čo to máš na ruke?" spýtala sa s nadvihnutým obočím.
Kate s hrôzou pozrela na svoju ľavú ruku. Zistila, že si zabudla zastrieť prsteň.
„Ach, to je len darček od...od Scorpa," zaklamala rýchlo.
„Ukáž mi ho," pokynula jej Narcissa.
Kate s povzdychom podišla k starej mame a nastavila jej ruku. Ona ho chvíľu skúmala.
„Ale, zlatko, veď to je predsa zásnubný prsteň!" vyhlásila Narcissa prekvapene a zdvihla pohľad k svojej jedinej vnučke.
„Kate! Je to pravda?" zajachtala Astoria.
Blondínka odvrátila pohľad a prikývla.
Astoria vytreštila oči. „To snáď...James ťa požiadal o ruku?" vyhŕkla Astoria neveriacky.
„Áno."
„Aký James?" spýtala sa Narcissa zmätene.
„James Potter," odpovedala Kate na babkinu otázku.
„Potter? Syn Harryho Pottera?" Blondínka prikývla.
„Ale to je skvelé. Akurát ten správny čas. Nevadí, že je to Potter. Dôležité je ak je šarmantný, inteligentný a vie sa správať," rozmýšľala Narcissa.
„Cissy! Veď má len osemnásť!" namietala Astoria.
„Veď hovorím, správny čas na vydaj."
„Ale...žijeme v dvadsiatom prvom storočí!"
„Prekáža ti to, mami?" nadhodila Kate chladne a prenikavo pozrela matke do očí.
Astoria rozmýšľala nad odpoveďou. „Nie, zlatko, ale čo ocko?" povedala.
„Ešte dnes mu to poviem a teraz ma ospravedlňte, idem za Scorpiusom," riekla mladá Malfoyová, čoskoro Potterová a vyšla z domu. Scorpiusa našla na záhrade, ako sedí na deke a nebol sám.
„Rose!" vykríkla Kate prekvapene a hneď priateľku objala.
„Díky, ségra, prerušila si nám romantickú chvíľku," frflal Scorp.
Kate prevrátila očami.
„Scorp! Nevidíš v akom je stave?" pohoršene naňho pozrela Rose. Kate si sadla na deku.
YOU ARE READING
Between love and hate is thin line - bonus
FanfictionPredtým ako začnete čítať tento bonus, odporúčam Vám, aby ste si najprv prečítali celý príbeh, ktorý nájdete na mojom profile, ak ste to tak ešte neurobili, ďakujem :) Príbeh dvoch mladých ľudí pokračuje. Kate a James končia štúdium na Rokfortskej s...