1

144 9 7
                                    

Buvo gražus penktadienio vakaras. Visi kartu kalbejom per Skype kaip visada. Visi kartu juokemės, kalbėjom, ginčijomės. Visi buvom vieni namuose. Pas kiekviena nebuvo tevu namie. Po kiek laiko pas Justin pasigirdo duru skambutis.

Justin - Palaukit einu pažiurėsiu kas atejo - sunerimusiu balsu pasakė.

- Eik eik tik žek nepradink. - pajuokaudamas pasake Jake.

-Nu Jake nejuokauk taip! - pasakiu truputi supykus.

Justin nuėjo pažiurėti kas atejo. Kokias 10 min. Negryžo. Ir pasigirdo duru stiprus užtrenkimas, užsidenge kamera nors nieko kambarije nebuvo... ir atsijungė nuo skambučio.

- Žinokit man jau nebejuokinga. - sunerimus pasakė Ariana.

- Man irgi jau baisu - pasakiau virpančiu balsu.

- Eikit, čia jis juokauja.. netikiu - pajuokaudamas pasake Jake.

- Ate jau atsijungiu - pasake Ariana.

- Iki aš irgi jau einu - pasakiau

Visi numetėm ragelius. Aš sedėjau vos galejau pajudėti išbaimės. Pajaučiau kaip mano akys dreksta, liejasi vaizdas, viena ašara nuredėjo po jos kita, ir vėl kita, kai pradejau verkti. Verkiau labai stipriai nes galvojau kad Justin nužudė. Po 5 min. išgirdau kaip durys atsidaro.

Tikuosi jus sudomino mano "horror" istorija 😀 parašykit ka patobulinti. Nepykit už klaideles ir neletuviškas raides. 😓

Friends in SkypeWhere stories live. Discover now