Ir radau žinute nuo Arianos. Ji buvo atsiuntus straipsni "rastas negyvas kunas" ir uždėta justin nuotrauka. Aš griuvau į lovą ir pradejau verkti. Verkiau kūkciodama. Mes su Justin buvom draugai nuo darželio laikų. Buvo tikrai labai skaudu.
Kai išsiverkiau pasiemiau kompiuteri ka pirmiausiai padariau tai išmečiau Justin iš draugu nes nenorėjau jo atsiminti, sukūriau naują grupe kur likom tik mes trys Ariana, Jake ir aš. Paskambinau į grupę ir mano pirmi žodžiai buvo:
- Matėt?!
- Matėm! - vienu metu atsakė.
- Kaip gaila, aš jau jo pasiilgau - pasake Ariana ir susigraudino
- Aha, aš ir - pridūriau
- O jūs išmetėt jį iš draugu? - paklausė jake
- Jo, nesinori kažkaip jo atsiminti - pasakė Ariana.
- Eisit į laidotuves? - Paklausiau
- Aišku kad jo, juk jis buvo mūsu geriausias draugas - pasakė Jake.Mes kartu jau tryse kalbejomes iki paričiu. Net nėjom miegoti. Nuėjom į mokykla visi aptine. O mokykloi sutikom Justin Mama.
- Atsiprašau, ponia grace, galime paklausti? - švelniu balsu pasakiau.
- Tu jau Klausi. Taip gali. - juokaudama pasakė. Atrodė kad ji net nesigaili sūnaus.
- am.... kada justin laidotuvės? Ir kur? - vos galejau prakalbėt.
- Laidotuves? Jos bus ryt 17:30 čia prie jusu mokyklos bažnyčioi. - liudnu balsu atsakė grace.
- Aišku, viso gero.
- Ate Erika.Priejau prie draugu pasakiau kur ir kada laidotuvės. Pamokos slinko ir slinko tikrai labai ilgai, bet pagaliau 6 pamokos praėjo. Gryžau namo padariau visus namų darbus. Prisėdau prie kompiuterio ir vel pradėjom kalbeti su Jake ir Ariana. Buvo tikrai linksma kol nepradėjom kalbetis apie.....
YOU ARE READING
Friends in Skype
HorrorJie visi buvo grupelė draugų jie buvo neišskiriami, jie eitu vienas už kitą iki paskutinio, bet viena diena buvo baisiausia.. vienas is ju dingo. Ir viskas prasidėjo paspaudus migtuką "priimti".