𝕳𝖔𝖔𝖋𝖉𝖘𝖙𝖚𝖐 1
Die ogen staarde mij aan, die roodachtige ogen met een tintje blauw er tussen. Het lichaam was wazig, ik voelde zo veel kracht in zijn ziel.
Hij bleef op een afstand naar mij kijken.
'Ga alsjeblieft weg' dacht ik.
De adrenaline raasde door mijn lijf, dit word mijn dood als ik hier blijf staan.
Hij liep dichter naar mij toe.
'I finally found you.' Zei hij met een Brits accent.
Ik probeerde woorden uit mijn mond te persen maar het lukte niet.
Hij grijnsde naar mij, ze hoektanden waren zichtbaar.
'Dit kan niet, ik droom, dit gebeurt alleen in sprookjes.' Dacht ik
'Dit zijn geen sprookjes Sybella Belmont.'
Ik keek hem met grote ogen aan, ik zette een stap naar achter maar knalde tegen een muur aan, klote muur.
'Je komt niet van mij af, ik ben je grootste nachtmerrie little dove.'
Hij liep nog dichterbij, mijn hart ging te keer.
'Doe mij niks aan, ik heb je niks misdaan,' kreeg ik er eindelijk uit.
Hij rolde zijn ogen, 'je hebt alles verpest.'
Ik voelde een hand om mijn nek heen, ik probeerde lucht te krijgen maar het lukte niet.
Tranen gleden over mijn wangen heen, waarom moest mij dit nou weer overkomen, ik ben een magneet voor problemen.
Op eens verzwakte de grip van zijn hand, ik keek naar het wezen.
'Wat ben jij!'', kwam er uit zijn mond, het zwart in zijn ogen was nog erger geworden.
Het leek wel of zijn ziel verzwakte, en ik zag mijn kans om te ontsnappen.
ik rende snel weg en hoopte dat monster nooit meer te zien.
↤↤↤↤↤ • ↦↦↦↦↦
Ik werd schreeuwend wakker, het licht van de zon schijnend in me gezicht. Die droom leek zo echt, die jongen, kan ik het wel een jongen noemen het leek meer op een monster uit een van die sprookjesverhaaltjes.
De wekker ging af en ik schrok uit mijn gedachtes, school, dit is het laatste waar ik zin heb. Ik stap mijn bed uit en trek een simpele outfit aan, ik kijk in de spiegel en zie een rode afdruk van een hand om mijn nek.
'Sinds wanneer zijn deze dromen weer terug...' mompelde ik tegen mezelf. Als die nachtmerries weer terug zijn zullen er weer van die vreselijke dingen gebeuren. Ik zuchtte en maakte me klaar voor die Hell die school word genoemd.
JE LEEST
DEMON (Dutch fantasy romance story)
Fantasy(Dutch fantasy romance story) Die ogen staarde mij aan, die roodachtige ogen met een tintje blauw er tussen. Het lichaam was wazig, ik voelde zo veel kracht in zijn ziel. Hij bleef op een afstand naar mij kijken.' Ga alsjeblieft weg' dacht ik. De ad...