Sl'de dikkate alınaması gereken, garip, saçma diyaloglar var. Bunlar oyunu oynarken önemsiz gibi geliyor fakat. Onlarıda başka bir güne geçireceğim.
Ballora -
Dikkat - Beyin Sulanması Uyarısı
(Leb sorumluluk kesinlikle almıyor)
Sister Location'ı oynadıysanız geçemediğiniz 4. Gecede Ballora'nın gözümüzün önünde scooplandığını gördünüz. Ama durun. O da ne?
5. Gece Baby(Ennard) "Dün kötü bir şey oldu..." demesi, dün olan ne var? Ballora scooplandı değil mi? Onca şeyi geçtiniz ve Scooping Room'a gittiniz.
Herkes parçalanmış bir şekilde. Baby'nin sözüne bakalım. "Funtime Freddy bugün zaten burdaydı. Funtime Foxy zaten bugün burdaydı. Ballora zaten bugün burdaydı. Baby zaten bugün burdaydı."
Ballora bugün diğerleriyle beraber scooplanmış.
AMA DURUN O DA NE?
3. Gece HandUnit'in söylemesiyle Ballora'yı kontrol ediyoruz. Ve parçalanmış bir Ballora'nın parçalarını taşıyan Minireenaları görüyoruz. Ve Handunit ''Her şey Ballora Gallery'de olması gerektiği gibi." Diyor.
Ve 2. Gecede! Baby Balloradan bahsederken "Ballora sahnesine artık geri dönmeyecek" diyor. Aynı sözü 5. Gecede de söylüyor. "Ballora sahnesine geri dönmeyecek. Ballora vücuduna geri dönmeyecek."
Ayrıca Extras kısmında bilinmeyen bir sebebpten dolayı Ballora'nın solundaki Minireena'lar B-A, sağındaki Minireena'lar iste B-Y şeklinde duruyor.
Ve bir de! 5. Gece Baby "Ballora'yı atlatmana yardım edeceğim. Scooping Room'da güvende olacaksın. Oradan korkuyor." Diyor.
Fakat Scooping Room'a giderken bir yanlış yaptığınızda size Ballora js yapmıyor. Ennard yapıyor.
Ha Ennard jumpscarei demişken aklıma geldi.
Parts and Servicedeyken Baby "Ballora odada. Burada, bizimle." Diyor. Fakat Baby'nin kodunu yanlış girerken yine size kim js yapıyor? Evet Ennard.
Ayrıca ( djdhsjdjkf ) custom nightta Ballora aktifse koridor kameralarını göremezsiniz. Sadece müziği dinlemeniz gerekir.
Fakat bir youtuber (adını hatırlamıyorum) bir mod kullanıyor Sister Location'da bütün engelleri kaldıran bir mod kullanıyor. (2. Gecede masanın arkasını görmesini, 4. Gece maskenin arkasını görmesini sağlayan bir mod.) Ve custom nighttaki paralizi kaldırdığında kim gözüküyor biliyor musunuz?
Ballora değil. Ennard. Ballora'nın müziği yaklaştığında kamerada Ennard gözüküyor. Ballora'nın müziği en son hale geldiğinde Ennard'ın kapıdan bakma şekli gözüküyor kameradan. Tek fark kapı kapalı değilse Ballora'nın jumpscareini yiyorsunuz.
- Ennard
Ennard 5. Geceye kadar oyunda gözükmüyor. Ilk 3 gece ofisinizde ( her ne kadar ofis olmasada ) maskesi var. Burnuna bastığınızda ağlamaklı acı bir ses çıkıyor. Bu maske 5. Gece kayboluyor. Fakat fake ending yapmazsanız Ennard maske kayıp olduğu halde size maskesiz js yapıyor. Fake ending için Ennard'ın odası (Private Room)na girdiğinizde ise Ennard'ı maskeli bir şekilde buluyorsunuz.
Ennard animatroniklerin ve insanların sesini taklit edebiliyor. 5. Gece boyunca bizle konuşan kişi Ennard. Private Roomda ise yine Baby'nin sesiyle konuşuyor.
"Bizi içeri almalısın."
"Buraya gelme sebebin bu değil miydi? Onunla tekrar olmak için?"
"Bizi...içeri...almalısın." gibi sözler söylüyor.Saat 4ten sonra kimin sesini taklit ediyor biliyor musunuz?
William Afton'ın ölen kızının.
"Beni içeri almak zorundasın."
"Buraya gelme sebebin bu değil miydi? Tekrar benimle olabilmek için?"Gibi sözler söylüyor kız olarakta.
Geceyi bitirdiğinizde ise Baby'nin sesiyle "Çıkış yolunu bulacağım." Diyor.
Gece bitti. Evinizde Immortal and Restless'ın finalini izliyor ve Exotic Butters'ınızla beraber mısırınızın keyfini çıkarıyorsunuz. Film bitiyor ama o da ne? Ennard içeri giriyor. Neden mi? Sebebi yok ending öyle.
-
Chica:
Oyunda Chica hiçbir şekilde gözükmüyor. 4 orjinalden olup oyunda olmayan tek animatronic - ki kız olmasına rağmen -. Fakat teaserlardan birinde "Chica's Pizza World" geçiyor. Ayrıca Baby'nin eski bir mekanı var.
Yine bir teaserda Circus Baby's Pizza World gaz kaçakları vb nedenlerden dolayı kapatıldı diyordu teaserı hatırlıyorsanız. Üstünde kocaman bir CLOSED yazan bir teaser.
Baby 4. Gece biz bir kostümün içindeyken, "eski mekanımdan kalma" diye bir tanım kullanıyor.
Maske bu "Springlock Suit" olarak geçiyor.
Bence gayet gagasız Toy Chica'ya benziyor ama olsun. Spring Chica diyebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNaF Hakkında
TerrorÖncelikle Sister Location'ı deli gibi oynadım ve Golden Freddy'i bitirdim. Bu yüzden oyundaki çoğu şeyi biliyorum Sister Locationda (22 saat boru mu len mq) Ve sister location hikayedeki çoğu eksik kısmı tamamlıyor. Herneyse. Bu kitap Fnaf hakkında...