Hoofdstuk 1

24 2 4
                                    


Perspectief Sara:

*Wekker gaat af*
"Het is echt vroeg voor wat heb ik me wekker gezet ik ga nog even doorslapen." *15 minuten later* Ik herinner me ineens dat ik met Amber naar de stad zou gaan. "Ohh serieus..." Ik fris me op , kleed me om, prop een broodje in me mond, poets me tanden en doe deo op. Ik pak me handtas en stop er geld, me telefoon en alle andere dingen in. Ik ren naar me moeder geef haar een kus op der voorhoofd en ren naar de voordeur. Ik moet eerst langs me broer die 10 minuutjes verder woont. Hij belde me gisteren avond ineens en zij dat ik vandaag in de ochtend moest komen. Ik pak me brommer en rijd naar hem toe. Ik bel echt vaak aan na de 15de keer doet hij pas open. "Wat kom je hier doen, zomaar maak je me wakker." zegt Adam boos. Oh ja me broer heet trouwens Adam. "Wat ik hier doe? Ik moest hier heen komen van jou!" Zeg ik boos. "Ohh ja! Oke, wacht blijf hier kom naar de tuin als ik ja zeg oke?"  "Oké maar doe wel snel ja? Want Amber wacht op me, ik moet haar ophalen we gaan naar de stad." Ik hoor hem ineens heel hard ja schreeuwen. "Ik kom eraan." Zeg ik. Ik kan me ogen niet geloven, ik staar met open mond naar de... "AUTO!! IS DIT VOOR MIJ!!" Het is een hele mooi Aud.

 "AUTO!! IS DIT VOOR MIJ!!" Het is een hele mooi Aud

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is hem. Ik heb Adam 1000 keer geknuffeld en bedankt.

Perspectief Amber:

"Waar blijft ze nou dit is de 4de keer dat ze te laat komt" Zeg ik tegen mijn moeder die een slokje van haar marokkaanse thee neemt. "Ze heeft vast een goeie reden hbiba (schatje)."
 

Ik ben benieuwd of jullie dit een leuk deel vonden comment wat je ervan vond en dan zal ik snel weer een nieuw deel plaatsen♡

Sara&AmberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu