Ma is idoben felkeltem mert nem volt kedvem az elso napokban kesni.Elvegeztem a reggeli rutint majd ki mentem Kinghez elkoszontem tole s mar is mentem tovabb.Eldontottuk Lisaval hogy ma egyutt megyunk suliba ezert talalkoztunk.Beertunk a suliba 7:56 percre.Az elso ora az matek volt de meg csak ismerkedtunk szoval nem irtunk semmit.Szuneten lementunk az udvarra ahol meglattam ugyan azt a helyes fiut akit a tegnap is lattunk.Az egyik osztalytarsam testvere Olivia testvere s o a suli legmenobb sraca aki a foci csapat fonoke.Én pedig pont egy ilyen fiut kellet kiszemeljek aki az osszes lany alma a suliba szoval pont engem fog valasztani...Amikor raneztem akkor osszekapot a tekintettunk s ram mosolygott.
-Jaj Lisa elfelejtettem mondani hogy holnap van versenyem!-mondtam neki gyorsan
-Milyen versenyed?-kerdezte meglepodten
-Hat dijugrato eljosz?-kerdeztem
-Nanà pont en ne mennek el egy ilyen jo ugratonak a versenyere.
-Akkor josz ma velem edzeni?-kerdeztem
-Jaja persze csak en nem ugratok annyit jo?-kerdi
-Igen persze.
Majd megint jott egy magyar ora ott is ismerkedtunk aztan valahogy letelt ez a nap is.S elmentunk Lisaval ugratni mert kellet meg edzek egy kicsit aztan kesore fejeztuk be s megbeszeltuk hogy holnap lohaton megyunk suliba.Azzal elkoszontunk egymastol s en haza mentem.Mi elott elaludtam volna felneztem facebookra nem e tortent valami de nagyon semmi csak egy paran az uj osztalybol bejeloltek s ekkor veszem eszre hogy az a rohadt helyes srac is bejelolt Alwerd James.S aztan boldogan aludtam el olyan 11 fele.
ESTÁS LEYENDO
My horse King
Aventura~Egy átlagos lány voltan amig meg nem lattam az elso dijugrato versenyt. Attol a pillanattol kezdve gyökerestől felfordult az èletem.Most 15 éves vagyok s vilaghiru dijugrato.~