Çağrı

39 4 0
                                    

Bir karavan yolculuğu... Doğruyu bulmak için... Hayallere gidiyoruz.... Bakın burası özgür bir yer... Yapmak istediğin herşey parmaklarının ucunda... Yapabileceklerimizin farkina varma yolculuğu... Cevapsız sorulara cevap bulma yolculuğu... Hayat nedir? Yaşam nedir? Sevgi nedir? Doğru nedir? Biz bulalım cevabı bin o anda karavana hayır yanlışsınız diyin... Açıklamanı yap sonra gidip dogru cevabi bulalim... Silmek düzeltmek serbest... Parmaklarimizin ucundakilerin farkına varalım... Biz kimiz? Biz gerçekten olduğumuz kişimiyiz?

-Bir gün gözlerimi açtım. Neresiydi burası? Bir ev gibi sanki ama tanımıyorum ki... Yavaşca kalkip etrafa bakarken bir kapı buldum ve kapiyi araladim. Ne göreyim yemyeşil ağaçların arasinda bir karavanin içerisindeyim... Aniden aslı seslendi hadi kahvaltıya gelsene... Ne oluyordu? 

   Beğenmedim ben bunu... Hadi değişelim...

     Yavaş yavaş yandığımı hissederken Gözlerimi araladim. Yine aslı sabah saabh perdeyi açmış ve güneş güzel yüzünü bana göstererek çift yönlü olarak pişirmişti beni. Etrafa pişmiş et kokuları yayılıyordu...

     Beğendik mi bunu? Bilemiyorum. İlerde görücez... Nasıl bir başlangıç yaptık acaba?

    Degistirmek bu kadar kolay... Çağrımız devam edoyor... Gelin yanımızda olun... Gelin anlatın...

Anılarda Buluşma DurağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin