Tanıtım

17 2 1
                                    

Merhaba arkadaşlar ☺☺☺

Hikayemizin karakterlerinin tanıtımını yapalım bugün. Sıkıcı olduğunu biliyorum bu yüzden özet geçmeye çalışacağiz.

Perihan: Herşey bu kızın başının altından çıkıyor. 20 yaşlarında kumral, renkli gözlü, kapalı, annesi kadar minyon olmasada minyon, zayıf, dediğim dedik, baş edilmesi zor, ciddi takılan bir kız. Duygularını gizlemekten hoşlanan özgürlüğüne düşkün, piskologluk öğrencisi... Hayatı çözmeye çalışan, kendini arayan bir kız... Ailesi ve arkadaşları ona peri diye hitap eder...

Süveyda: Perihana göre daha uysal fakat daha hareketli bir kiz. Annesinin ve babasının boyundan dolayı fazlaca uzun, esmer, ela gözlü ,  20 yaşlarında, perihanla annelerinin arkadasligindan dolayı arkadaş olmuş ve ilerletmiş, hayata fazlaca pozitif bakan, hayata soruları olan,hukuk okuyan, ailesine bağlı bir kız...

Alperen: Kızlarımızdan bir yaş büyük. 21 yaşinda, uzun boylu, esmer. Kızlarımız tam anlamiyla alperenin baş belaları. Tanışmaları aileden geldiği için dogduklarından beri beraberler. Abilik iç güdüsüyle buyümüş ve kızları tam olarak sahiplenmiş. Onları hicbir zaman yanlız bırakmamış. Yanlış olduğunu bildiğinde dahi heveslerini kırmamak için arkalarından gitmiş. Kendisi elektrik mühendisliği öğrencisi. Genellikle yağmur gibi uysaldir. Sakin yapida, karşımda ki mutlu olsun yeter diye duşünen bir insan. Hayata dair soruları yok ☺☺☺. Sadece kızları desteklemek için girdi bu yola.

  Sonuc olarak 3 arkadaşda tam olarak hazırlar...

   Diğer karakterlerimiz zamani geldikce kendiliginden tanitilir zaten sizi sıkmayalim...

     Bekleyin bizi! Biz geliyoruz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anılarda Buluşma DurağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin