Gizemli Hayat

62 2 2
                                    

Not: Bu hikayeyi ben anlatmayacağım bir kızın ağzından dinleyeceksiniz.

1. Bölüm

Ben April Rose Marzia Ellie TAYCS ismim uzun olabilir çünkü ; April adını annem Rose adını babam Marzia ismini büyük babam ve büyük annem Ellie ismini ise Amcam Charlie koydu. Daha okulun ilk günü liseli bir kıza göre heycanın dibine vurmak! Bu okulun ilk günü olmakla kalmıyor birde yeni şehirde başlıyorum.. Evimden vazgeçtim arkadaşlarımdan vazgeçtim ve en önemlisi hayatımdan vazgeçtim ve Las Vegas'tan Londra'ya geldim. Neyse Canınızı sıkmadan hikayeye başlıyorum ;

Tarih: 9 Nisan 2013 sabahın ilk ışıklarıyla güne "MERHABA" dedim. Annem uyanmış kitap okuyordu. Şirin bir şekilde gülümsedim, masaya oturdum "ANNE KAHVALTI?" annem kafasını kitaptan kaldırdı "KAHVALTI HAA? EVET KAHVALTI" dedi. Yüzü hiç mutlu bakmıyordu. Annemin yanına geldim "NE OLDU SORUN NE?" dedim. Omzuma elini koydu "YOK BİRŞEY MELEĞİM" dedi.Çağresizce annemin bir konuda can çekişmesini izliyordum sanki. anneme kenardan bakarak "PEKİ BABAM NEREDE SABAH ÖPÜCÜĞÜ BIRAKMADI BANA?" dedim. "HIMM ŞEY O İŞ SEYAHATİNE GİTTİ 3 AY'A DÖNERMİŞ BİZE PARA YOLLUYACAKMIŞ" dedi. Galiba onu üzen durum babamla alakalıydı. Küçük bir sahte gülümseme attım ve annemle babamın odasına gittim. Yavaşça kapıyı çektim yatağın üzerinde not vardı. Elime aldım sakince açtım Acaba bu sakinliğim notu okuyuncada devam edecekmiydi?

2. Bölüm

Notu açtım ve içinde şöyle yazıyordu;

"Tricy(annemin ismi) polisler heryerde beni arıyor bu durumdan sizi kurtarmak için kaçtım. Las Vegas'ta durmayın Londra'ya taşının. Eğer sorarsan April'a ne diyeceğim; iş seyahatine gittiğimi söyle balım bu notu okuduğunuzda ben belki ölmüş , tutuklanmış veya hayatta olupta saklanıyor olabilirim 

Seni Çok Seven Eşin Corten"

Ben bu notu okuyunca dudaklarım titredi. Kağıda bir kaç göz damlası düştü. Notu bıraktım koşa koşa odama geçtim nevresimin içine girdim hıçkıra hıçkıra ağladım.

"1 Saat Sonra"

Yatakta uyuya kalmışım. Annem içeri geldi ben "NEDEN SÖYLEMEDİN BU DURUMU?" annem ilkilerek "NEYİ NEYDEN SÖZ EDİYORSUN APRİL?" dedi. ben nevresimi kenara fırlatıp "BABAMIN BİZİ TERK ETTİĞİNİ BÖYLE Mİ ÖĞRENMELİYDİM? NE KADAR CANİ BİR KADIN OLMAYA BAŞLADIN!" annem elini ağzına götürdü. "ÜZGÜNÜM SENİ ÜZMEMEK İÇİN SÖYLEMEMİŞTİM TATLIM" ayağa kalktım gözümü etrafta gezdirdim sonra anneme döndüm sakin bir şekilde "BÖYLE DAHA ÇOK ÜZÜLÜCEĞİMİ ANLAMADIN MI?" annem ağlayarak "ZATEN BU NOTU BEN GÖRÜNCE ELİM AYAĞIM TİTREDİ KOLİLERİN İÇİNE KOYMUŞ ARTIK BEYNİM ALMAZ OLDU!" anneme sarıldım. "HAHH ANNE NEYSE AĞLAMA OKULA GEÇ KALICAM" annem yüzünü bana döndü "ÇABUK OL O ZAMAN MELEĞİM" çantamı hızlıca hazırladım ilk gün olduğu için bir defter bir kalem koydum , üstümü giyindim hızla evden çıktım. 

Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin