Okulda Gerilim

42 2 0
                                    

Okula gelmiştim. Etrafta milyonlarca öğrenci. "ARALARINDAN BİRİ BENLE ARKADAŞ OLUR MU?" diyecektim tam. Biri omzuma elini attı. Boynumu çevirdim karşımda sarışın mavi gözlü yakışıklı bir çocuk! Hafif gülümsedim. Adını sordum. Ne kalın ne ince bir sesle "MATT BENSEN" oda bana sordu. Adımın uzun olması onu güldürürmü hiç umrumda değil ismimi söyledim. Fakat bana Rose demeyi tercih etti. Nasıl oldu bilmiyorum ama Kanka olduk! Sınıfa girdik beraber aynı sıraya oturduk. Kapıyı biri çaldı. Jeramih adında bir çocuğun boynuna demir girmiş. Herkes aşağı koştu.

Matt elimi tutuyordu beraber koştuk bir çocuğun bağırmalarını duyduk Matt'in elini bıraktım kalabalık arasından en öne çıktım. Yerde kan doluydu sanırım 2 kişi arasında kavga çıkmış kurban belliydi. Emliyet Müdürü yanıma yaklaştı "KÜÇÜK HANIM EĞER İŞTE YARDIM EDECEKSEN ŞU ELDİVENLERİ GİYMELİSİN" kendimi pek hazır hissetmemiştim "SA-SANIRIM BEN KENDİMİ İYİ HİSSTEMİYORUM" "TAMAM O ZAMAN BU MENZİLDE DURMA!" ürkmüştüm koşarak kalabalığın en arkasına geçtim. Matt ortalıkta değildi. Sınıfa çıktım Matt sırada uyumuştu. Çok tatlıydı uyandırmak istedim çümkü eve gidecektik bu olay gün boyu sürecek gibiydi. "MATT MATT! MATT UYAN!" en yüksek sesimle bağırdım. "HI NE OLDU!" elinden tuttum çantamızı kucakladım. Koşarak aşağı indik matt elimi bıraktı çantasını aldı. "HEY NEREYE?" dedim. Beni duymadı bile çantasını yere attı. Kendi yaşında bir kıza sarıldı bir öpücük kondurdu. İçim titremişti. "O-OZAMAN GÖRÜŞÜRÜZ MATT" dedim. "TAMAM TAMAM" dedi beni umursamıyordu. Yavaşça kapı dışarısına çıktım. Annem arabayla gelmişti koşarak yanına gittim kapıyı açtım girdim.Eve gittik. Günlüğüme Matt'in fotoğraftarını yapıştırdım bugün yaşadığım duygu ve yaptığım olaylar Matt'ten hoşlandığımı gösteriyor!!!

"1 Gün Sonra" 

Saat 6:30'du 7'de okula gitmem lazımda daha duş alacaktım nasıl yetiştirecektim acaba?? Fakat Hala Aklımda Matt vardı. Evet onu sevdiğimi unutmalıyım! O Bir Kanka! İçimdem Matt'i sevdiğime dair bütün duygular yok oldu ve onun yerine kanka olduğumuz hakkındaki düşünceler göz önüne geldi! Koşarak Banyoya geçtim güzel bir banyo yaptım. Üstümü giyindim kitaparımı defterlerimi çantama koydum ve aşağı indim. Matt beni bekliyordu. Üstümü düzelttimi, Matt'in yanına koştum elimi omzuna attım ve "SELAM KANKA!" dedim. Matt gülmeye başladı. O da elini omzuma attı. Nedense okul yolundan gitmiyorduk. Koca bir ormana geldik, Matt elini omzumdan çekti. Hafifçe saçımı okşadı. Elini belime sardı, Sonra sıkı bir şekilde sarıldı. Matt'i ittim "AMACIN NE NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN!" Matt geri geri gitti ve "HEY NE OLDU Kİ?" Ben elimi yumruk yaptım. Havaya kaldırdım "SEN GİT BU HAREKETLERİ O KOKOŞ SEVGİLİNE YAP!" dedim tam yumruğu Matt'in yüzüne indirirken biri elimi tuttu. Arkamı döndüm Vee!

Gizemli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin