Sabah uyandığımda annem yanı başımdaydı çok mutluydu. İçeriden babam geldi. Uyku sersemi olduğuma rağmen koşarak babama sarıldım babam ağır başlı bir şekilde "HAYATIM ÖZLEMİMİZİ SONRA GİDERELİM SAAT YEDİYE YİRMİ BEŞ VAR" benim gözlerim fal taşı gibi açıldı "GERÇEKTEN Mİ?" dedim. Üstümü giyindim. Okula koştum, sanırım benden mutlusu yoktu! Yolda Kevin'ı gördüm içimden sarılmak geldi. Kendime hakim oldum ve yere baka baka gittim. Kevin yanıma geldi ; "BARIŞIK MIYIZ?" dedi ben sesimi çıkarmadım. Kevin bana sinirli bir şekilde baktı. ve okula gitti. Bu küslük pek iyiye gitmiyordu. Okula gittim. Gözlerime inanamadım Matt ve Kevin futbol oynuyordu hemde beraber! Maçlarını bir kenardan izledim. Maç bitince Kevin kenarda bir kızla öpüştü! Matt ise tek başına oturuyordu. Kevin'ın yanına gittim ve onun hediye ettiği herşeyi geri verdim. Matt'in yanına oturdum, Kevin bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Kevin'a göz dağı vermek için Matt'in elinden tuttum. Matt beni itti ve yere düştüm herkes bana baktı ve güldüler. NE MATT NE KEVIN BENİM KALBİM KİME AİT!?"
"Tam 1 ay sonra"
En son olay çok çacuk unutuldu ama hala ne Matt'le ne de Kevin'la konuşuyorum.İşte can kurtaran sesimiz! Tenefüs zili... Koşarak aşağı indim,öğretmenler odasının önü dopdoluydu. 2 Kapı gibi adam öğrencileri kenara itti. İnanabiliyormusunuz Austin Carter Mahone öğretmenler odasından çıktı! Gözgöze geldik. Çok tatlı! Teksas'ın meleğiyle gözgözeyiz <3 Hafif adımlarla yanıma geliyordu. Elimdeki kitapları yere attım. Saçımı açtım. Austin Yürümeyi kesti saçlarımı açtığım an yamuk gülümsemeyle beni izledi. Sonra koşarak yanıma geldi. İşaret parmağımı omzuna deydirdim ve "SE-SEN GERÇEKSİN!" dedim. Gülmeye başladı. Austin korumaları çağırdı sınıfımı sordu ben;
"9-A" dedim. kayıtını benim sınıfıma yaptırdı. Tam başını yere eğecekken ayağımla yerdeki kitapları bir kenara ittim inek olduğumu sanar yoksa. Ama nafile kitapları gördü ve yerden aldı; "YENİ AY?" dedi. İçim titriyordu "E-EVET" daha fazla sevindi. "BAYILIRIM! NEYSE GEL SINIFA ÇIKALIM DERSE GEÇ KALICAZ" dedi. Beraber sınıfa girdik ilk ben girdim Austin dışarda kaldı. Bağcığını bağlıyordu sonrada lavaboya gitti. Öğretmen yüzüme bağırmaya başladı. Herkes gülüyordu. Bütün kızlar ezik diye bağırıyordu. İçeri Austin geldi. Ağlıyordum. Austin yanıma geldi. Beni sırama kadar götürdü.Öğretmen'e "ONDAN ÖZÜR DİLER MİSİNİZ?" öğretmen koşarak yanıma geldi ve özür diledi. Öğretmen bana ve Austin'e nazik davranıyordu. Neyse Matt ve Kevin geldi Matt yanıma oturdu yani zaten sırası burasıydı. Kevin'da Austin'in yanına oturdu. Ders başlamıştı. Bütün kızlar Austin'e bakıyordu. Not yolluyorlardı. Matt ve Kevin bana bakıyordu. Ben ise Austin'e . Belkide o benim hayatımın aşkı. Yo yo o ünlü ben ezik!
"Tenefüs ziline 1 dakika kala"
Austin bana bir mesaj yolladı içinde;
Rose Tenefüste çabuk çıkmam lazım yoksa kızların arasında kalırım çabucak okulun arkasındaki küçük mağaraya gel...
Austin'e bakarak başımı bir yukarı bir aşağı salladım.Tenefüs zili çaldı. Austin yerinde yoktu. Koşarak aşağı indim.
Kevin anlatım;
Hala ona aşığım Matt'de öyle Matt'in yanına gittim "ROSE'U KAZANMAK İSTİYORUZ DİMİ?
Matt sinirli bir şekilde; "EVET EVET EVET!" dedi.
İkimizde yamuk bir şekilde gülümseyerek "O ZAMAN ŞU ÜNLÜ RÜKÜŞÜNÜ BİTİRELİM!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Hayat
Romance15 Yaşındaki April Rose Marzia Ellie TAYCS ( eprıl roz masia elli taysis) adındaki Fransız bir kızın ağzından gizem çözümlemeleri hayatı ve aşk hayatını okuyacaksınız Fransız olmasına rağmen Las Vegas'ta oturan Las Vegas'tanda Londra'ya taşınan masu...