Oh, Anglia, Anglia. Gyönyörű hely, nem túl meleg, sem hideg, pont jó... (Nem mint itt Budapesten, k*rvaanyád 40fok)
1970. Július 27.
Reggel 6 óra volt, mikor Brianna felkelt, hogy megnézze növényeit, amik kint vártak rá a kertben. Halkan kellett lépkednie, nehogy felébressze szobatársát a kényes Rogerinát, aki jó mélyen aludt még.
Brianna kilépett a szobából, és végig sétált a hosszú folyóson, de az utolsó ajtónál újra lelassított, mert ott másik barátnője, Frederika aludt. Ha Rogerina kényes, akkor Frederika háromszor annyira kényesebb.
Brianna lassan tette meg lépteit az utolsó ajtó előtt, majd lement a lépcsőn. Nem túl kellemes látvány fogadta...
Tegnap Rogerina, és Frederika csajos partit tartottak, és a szobában nem lehetett járni:
hol egy magassarkú cipő, hol egy melltartó, hol egy púder volt, a hajgöndörítőről nem is beszélve, ami Brianna tulajdona volt, és a lányok engedély nélkül csenték ki a szobájából, míg Brianna aludt.
Brianna nagyon mérges lett, de ő csak a virágaival akart foglalkozni. Bement a konyhába, ahol ugyanakkora rendetlenség fogadta, mint a nappaliban, ezért inkább úgy döntött, hogy ma nem reggelizik.
Elindult a kerti ajtó felé, de nem vette észre az előtte lévő hajlakkot, amire szegény lány rálépett, és hátraesett.
Felordított.
-ÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!
Brianna elkezdett sírni, túl sok rossz dolog történt vele, ami a kis lelkének nem esett jól, és amikor meglátta, hogy Frederika hajlakkján esett el, csak még inkább sírni akart.
Már úgy 5 perce sírhatott, amikor fentről, az emeletről mozgolódás hallatszott.
-Rogerina, mit mondtam a reggeli ébresztőről! Nem kell köszönöm!!! - ordította Frederika.
-Ez nem az ébresztőm volt, Brianna sír... valahonnan... - válaszolt a szőke lány.
-Hol van???
-Fogalmam sincs. Ne tőlem kérdezd!!! - mondta felháborodva Rogerina.
-Tőled kérdezem te lúd, hát te vagy a szobatársa, nem?! - felelt durván Frederika.
-Ha még egyszer lúdnak mersz hívni, akkor én...
-Rogerina, Frederika!!! Segítsetek!!! A konyhában vagyok!!!- szólt lentről egy ismerős hang.
Brianna megunta, hogy hallgassa a barátnői veszekedést, inkább útba igazította őket.
Először Frederika érkezett, majd Rogerina, mert a kis szőke lánynak fel kellett vennie a rózsaszín kardigánját, mert fázott.
-Brianna!!! Mi történt??? - kérdezte kétségbe esetten Rogerina.
-Mentem volna ki a kertbe, hogy meglocsoljam a virágaimat, amikor...
-A hajlakkom!!! Már mindenhol kerestem! - nevetett fel Frederika.
-Ez itt a probléma, ha a rohadt hajlakkodat elvitted volna a szobádba, most nem fájna a hátam! - mondta morcosan Brianna.
-Bocsi Brianna, nem tudtam, hogy nem nézel a lábad elé... - mondta Frederika, és elsétált.
Brianna elkezdett reszketni, olyan mérges lett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck You, I am Frederika/Hungarian Queen fanfiction
FanficFrederika, Rogerina, és Brianna új lakótársat keresnek. A nagyon kedves Johanna azonnal jelentkezik, de Frederika nem igazán örül az új lakótársnak...