Melody Nin ağzından: Hep beraber otele doğru yürüyorduk ki gözüme bir şey çarptı! O da ne? Bir park, hem de bomboş! Deli gibi en beğendiğim salıncağa doğru koştum. Ozou nun bakışını görmeliydiniz, "napıyo bu deli kız" der gibi bakıyordu. Kota ise ellerini bağlamış aynı babamı andırıyordu.
Ozou nun ağzından: Kota nın gözünden anlamıştım. İkimizde aynı şeyi istiyorduk: Melody Nin yanındaki salıncağı kapmak!
Melody Nin ağzından: Salaklar! Akılları sıra yanımdaki salıncağı kapacaklar hemen Reika ya seslendim. O da koşarak yanımdaki salıncağa bindi.
Kota nın ağzından: Sanırım hangi şarkıyı sevdiğini buldum. Çünkü içinden mırıldanarak Heathens i söylüyordu. Yanında sıra için beklemeye başladım. Aishley dediği sanırım bu kız olmalıydı, mesajlaşıyorlardı istemeden hepsini gördüm. Şöyleydi:
A- Hey aşk böceği bu gece dolunay var. Kim biriyle çıkıyor bakalım?
M-ne çıkması ne diyon?
A- Kota diyom sen diyom çıkmak diyom. Oraya geliyim de senin bi kahve falına bakalım.
M- Nolur sus ya daha orta da hiçbir şey yok
Nasıl yani aslında benden hoşlanıyormuydu? Okumaya devam ettim.
Aishley ona bir video gönderdi altına da not bırakmış
: Tanıdık gelen bir şey?
Melody videoyu açar açmaz gözleri doldu. Bu onun birkaç yıl beraber Unity i çaldıkları bir videoydu. Aishley de en az Melody kadar güzel bir kızdı.
Melody Nin ağzından: Kota nın başımda dikildiğini o zamn fark ettim. Kafamdan buz gibi bir su boşandı.
Benim ondan hoşlandığımı düşünmüş olmasın sakın! Ben onu öylesine söyledim! Ah Aishley e yazmayı unuttum.
M- Gözlerim doldu
A- Hu huuu! Beyaz atlı prensin bir öpücükle seni huzura kavuşturur.
Kota nın ağzından: gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Ne matrak kızmış Aishley. Tam Ozou gibi. Keşke Melody Nin peşini bıraksa...
Eee size soruyorum millet,nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Şıkkın Arasında
ChickLitYine aynı küçük kızım, hiç büyümeyecek... Hiç durmayacak... .... Asabiliğin bile bazen işime yarıyor biliyor musun .... Ama bir daha asla... seni onun yanında gördükten sonra... ölürüm daha iyi ................. İlk def...