Bölüm 8- Yaşasın Tatil Zamanı (Part 2)

301 17 6
                                    


ERTESİ GÜN...

Melody Nin ağzından: Sabahleyin kahvaltıyı eder etmez Twenty One Pilots un Blurryface albümünün CD sini almaya gidecektim.

-Hey gençler, ben CD almaya gidiyorum, gelen var mı?

Kota nın ağzından: Bu yalnız kalmak için iyi bir fırsattı. Sanırım bunu değerlendireceğim.

Ozou nun ağzından: Kesinlikle gitmek zorundayım.

(Kota ile Ozou aynı anda): Bende gelebilir miyim.

Melody Nin ağzından: Bunlar da ne meraklılarmış... Birden Erika kulağıma fısıldadı

-Talibin çok 😂😂

-Ne demezsin..., dedim

-Ee hadi o zaman çıkalım.

Ozou: Tamamdır.

KİTAPÇIDA...

Melody Nin ağzından:

Kitapçıya girdiğimde direk görevliye yönelip:

-Blurryface albümünün CD sini alabilir miyim dedim en tatlı halimle.

Abi kasetin yerini gösterip oradan uzaklaştı. Sonra iki kız gördüm bana bakmış konuşuyorlardı.

-Öff Twenty One Pilots mu? Çok sıkıcı...

-İşte bir ezik daha...

Sinirle arkamı döndüm ve:

-Anlamadım? Dedim. Kız sırıttı:

-Sen de gerçekten o aptal grubun saçmalıklarına inanıyor musun gerçekten? İnsanları çok yanlış tanıtmışlar....

M-Herkesin kendine göre düşünce özgürlüğü var, unutmazsan sevinirim. Elimden gelse dövecem kızı da her neyse...

-Hıh! Böyle düşünce özgürlüğü mü olur? İşte o an halat koptu. Kızın yanağına bi tane tokat yapıştırdım. Hızla dükkandan çıktım. Sinirden kızarmıştım. Arkama döndüm, baktım ki bizimkiler gelmiyor "Gelmezlerse gelmesinler, kendim dönerim."deyip yoluma devam ettim.

Kota nın ağzından: Vay be! Melody. Nin içinden canavar çıktı resmen.

Ozou nun ağzından: Sanırım gerçekten Twenty One Pilots A değer veriyor. İyi savundu ama...

(bölüm şarkısı: The Judge) medyaya yüklemeye üşendim açık konuşalım. Okul başladığı için çok fazla bölüm yayımlayamayabilirim. Bölümler kısa gelebilir,  I'm Sorry

İki Şıkkın ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin