Pov Pascall (wow een nieuwe pov)(oh en Ronald en Pascall weten niks over Joost en Link of Jer en harm)
Ik ga vandaag samen met Ronald naar Link, Joost, Jeremy en Harm. We kloppen op de deur. Link en Joost doen open. "kom binnen" zegt Link. We lopen naar binnen. "Wat gaan we doen?" Vraagt Joost. "Ddw" zegt Link met een grijns. "Oké" zeggen ik en Ronald tegelijk. Link mompelde iets onverstaanbaars. We gaan allemaal op de banken zitten. Ik zit naast Ronald en Link. naast Link zit Joost en op de andere bank zitten Harm en Jer. "Ik begin!" Roept Link. "Ddw aan Pascall" "doen" "App degene die je hier van deze mensen het leukst vind en stuur een hartje" oh we gaan het zo spelen. De keuze is echt niet moeilijk, want ik vind Ronald al een tijdje leuk. Ik pak mijn telefoon en stuur een hartje naar Ronald. Blijkbaar staat zijn telefoon op stil want we horen niks. "Ja jezus waarom staat zijn telefoon op stil" klaagt Link. Ik lach. Link kijkt me dodelijk aan."Oké ik ben uhm...Harm ddw" "Waarheid" "hoeveel vriendinnen heb je gehad?" "Uhm uh 1" zegt hij. (Skip ff een paar vragen want ik weet niks 😂) "Jongens wacht ik heb nog een boekje met vragen en doens we kunnen doen dat we het met t boekje doen" zegt Joost. Iedereen stemt in. Joost pakt het boekje. "Ddw aan Link" "Waarheid" "Wie uit deze kamer vind jij het leukst?" "Hmmm...Jou" zegt Link tegen Joost. I ship it. "Ddw aan Ronald" zegt Link die het boekje krijgt. "Doen" link grijnst "Geef de persoon rechts van je een kus van minimaal 10 seconde" wacht is...DAt BEN IK! Ronald bloost net zoals ik. "Maa-" "Nee het moet" onderbreekt Link hem. Ronald kijkt me aan. Hij komt dichterbij. Ik hoor iemand een beetje te hard fangirlen. Hij plaatst zijn lippen op de mijne. Ik denk dat ik ga ontploffen. Ik hoor iemand een foto maken terwijl Joost aftelt. "6-5-4-3-2-1 en stop maar" Ronald trekt terug uit de kus. Ik bloos. Ik ben aan het dood gaan. Help me.
2 uur later.
Ik en Ronald gaan weer naar onze kamer. We hebben al de hele tijd niks tegen elkaar gezegt. Het is echt ongemakkelijk. We lopen naar onze kamer en negeren Don en Milan onze kamergenoten volledig. We gaan op ons eigen bed zitten. "Sorry..." zegt Ronald. "Waarvoor?" "Die kus" "owh in maakt niets uit je koos er toch zelf niet voor" "Nee maar uhm vond je het dan niet erg?" "Uhm nee" mompel ik. Hij kijkt me vragend aan. "Ik u-Uhm v-vind je leuk R-Ronald" stotter ik blozend. Hij staart naar me. Hij loopt naar me toe en gaat naast me zitten. Hij pakt mijn kin. "Ik vind jou ook leuk" zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik smelt. Alarm alarm er smelt een jongen! Code rood!Code rood! Ronald trekt zich terug uit de kus. Hij bloost. "Pascall wil je mijn vriendje zijn?" "Ja heel graag" zeg ik. Hij drukt kort zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
Na Al Die Jaren||JoLi
Fanfiction~Voltooid~ Kijk in het leven van Link en Joost door heel wat jaren heen. Wat gaat er gebeuren als er een nieuw iemand naast Link komt wonen? Link en Joost worden beste vrienden, Maar wat gebeurt er na al die jaren?