Helllöö .... en çok kullandığım selam verme şeklidir . Açıklamayı okumuşsunuzdur ama ben yinede şimdiye kadar yaşadıklarımı özet geçeyim. Ben Alya Özdemir 9.sınıfa geçtim bu zamana kadar okulda erkek kankam veya sevgilim hiç olmadı hayatım hep monoton geçti ve bende değişme kararı aldım . Ne gibi değişme diye sorduğunuzu duyabiliyorum.
Madde 1: Asla çekingen olmuycam.
Madde 2: Kendime erkek ve kız kankalar edinicem.
Madde 3: Önceki yıllarda ki gibi hep derse odaklanmıycam gezcem tozcam
Madde 4: Kızlarla veya erkeklerle kavga etmekten asla ve asla kaçmıycam.
Veee en önemli madde ⬇↙
Madde 6: Annemle babamı ikna edip uzakta bir lise de okuyup yurtta kalıcam.( buna da amin demeden geçmeyin ikna etmek zor olucak)
Bunlar değişmek için istediklerimdi size sıkıcı gelmiştir biraz ailemden bahsedeyim.
Annem: Adı Ayça 45 yaşında ev hanımı ama sık sık kadınlarla altın günü yapıp sosyal takılır derneklere felan gider.Babam: Hepiniz tahmin edebileceği göbekli türk erkeği 48 yaşında eskiden Ptt de çalışıyordu şimdi ise büfe işletiyo. Adını söylemeyi unutmuşum babamın adı Mahmut.
Ablam : Adı Sinem 23 yaşında İzmir de Dokuz Eylül Üniversitesinde Grafikerlik okuyo kendi grafiker arkadaşlarıyla mezun olunca ofis açacaklarmış.
Şimdi arkadaşlarımdan bahsedeyim derdim ama pek arkadaşım yok küçükken sokakta birlikte oyun oynadığım Elif var o kadar onlarda geçen yıl taşınınca yalnız kaldım.
Ee peki okulda hiç mi arkadaşın olmadı diyenleri duyabiliyorum. Aslında 8. Sınıfı kolejde okudum kolejdekilerin hepsi bir değişik bir havalı bende o yüzden gerekmedikçe kimseyle konuşmadım okuldan eve evden okula taaa ki lisenin ilk gününe, yurtta kalışımın ilk gününe kadar...Anneni babanı nasıl ikna ettin kızz diye soracak olursanız (sormadıysanızda )anlatıcam.
Bir gün bir pazar kahvaltısındaydık ben sürekli ufluyorum pufluyorum babamla annemin neden ufluyorsun diye sormasını bekliyordum ama babamla annem beni takmadı bende en sonunda sandalyemi geri ittim ve sülük gibi yere yapıştım. Daha sonra dayanamayıp hüngür hüngür ağlamaya başladım " Beni bu zamana kadar hiç takmadınız bir kere derdimi dinlemediniz ben de arkadaş istiyorum ben de kanka istiyorum bende uzakta okuyup biraz sizden ayrı kalıp biraz sizi özlemek istiyorum çok mu baba hıı çok mu anne altın günlerinde elaleme taktığın altınlar yerine beni yurda yazdırmak çok mu zor !? "diye haykırdım ve burun deliklerimden taa ağzımın içine girecek şekilde sümük akıtarak mutfaktan ayrıldım...
Odaya girdiğimde çok mu abarttım diye düşünürken babamla annem odaya girdi sırtımı dönüp yorganın içine gömüldüm.
- Alyaa ! iyi roldü ama role gerek yoktu istediğini normal bir şekilde isteseydin daha iyi olacaktı şimdi seni dövmemi istemiyorsan çabuk yorganın altından çık ve benimle ve babanla normal bir şekilde konuş Terlik yapıştırma becerilerimi ortaya çıkartmak istemiyorum .İlk defa annemin konuşmasını değişik buldum bir gariplik vardı konuşmasında biraz korkarak yatağın altından çıktım...
SÜPRİZZZ
Ne .. Ohaaa ! anne ben doğru mu görüyorum rüyada mıyım yoksa inanamıyorum 😮 koşarak ablamın kollarına atladım açıkçası ablam gittiğinden beri 3 yıl olmuştu ama yine de kendimi yalnız hissediyodum.
"Alya ! Bence sevincini boşuna harcıyorsun şuan" dedi ablam açıkçası evde çığlık atıp tepinmekten dediğini duymuş fakat pek algılayamamıştım o an ablam algılamadığımı anlayınca daha çok bağırarak ve bastırarak söyledi aynı cümleyi " Off abla ya ne var daha neye harcıycam sevincimi " dedim ve dediğim gibi gözlerimi elleriyle kapayıp beni yatağa oturtması bir oldu. Elime bir kağıt sıkıştırdılar gözlerimi açınca ablamın bana resim çizdiğini felan görücem sandım.
AAAAMAAABuuuu ...buuu ne şoka girdim okuma yazmayı unuttum da yanlış okuyorum sandım ama öyle değildi babam ve annemin bana verdiği kağıtta Çetin Anadolu Lisesi Kız Yurdu Alya Özdemir kaa ka kayyyıtttt bilgileri yazıyordu yatağın üstünde biraz zıpladıktan sonra anneme ablama babama kocaman bir öpücük verdim ve o andan sonra yurttaki ilk günü mü beklemeye başladım.... (Bu arada annem ve babamın nasıl ikna olduğunu sonradan öğrendim bu konuyu whatsapptan ablama anlatmıştım ama ablamın babamla annemi ikna edebileceği aklımın ucundan geçmezdi tenkk youu ablaaa<3 ♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FINDIK REÇELİ
Teen FictionHelllöö siz hiç fındıklı reçel yediniz mi ? Muhtemelen yemediniz hatta belki de bazılarınız fındıklı reçel mi olur diye düşünüyorsunuz ama evet fındıklı reçel var . "Pekii bunun kitapla ne alakası var lan değişik " diyenleri duyabiliyorum. Kitabı...