chapter 2

406 52 0
                                    

PEJABAT
Taeyeon:weh jihyo,client ko dah sampai...
Jihyo:ok..

MEETING ROOM
jihyo orang yang pertama sampai,kemudian seorang lelaki yang mungkin sebaya dengan jihyo memasuki bilik meeting tersebut...tiada secalit senyuman pun dibibir lelaki itu...
Jihyo:encik silakan duduk*menunjukkan kerusi yang berhadapan dengannya..
Lelaki itu duduk tanpa mengucapkan terima kasih kepada jihyo...
Jihyo:umm..encik ke pewaris Byun Holding???
Baekhyun:hmmm....
Baekhyun menjawab dengan malas tanpa memandang muka jihyo,kerana sibuk memandang telephonenya...
Jihyo:ishhh geramnya aq dahlah masuk tak bagi salam,jawab soalan mcm nak tak nak je...//dlm hati//nama encik siapa??
Baekhyun:byun baekhyun...
Lelaki itu masih menghadap telephonenya..
Sombong itu yang digambarkan jihyo pada seorang lelaki yang bernama byun baekhyun
Jihyo:sombong gila mamat ni,sabar jihyo kalau bukan sebab nak contract ni..aq dh lama bagi penyepak kat dia ni....jangan keluarkan perangai kau jihyo,buat demi appa..yea buat demi appa....//dlm hati//umm encik baekhyun boleh kita mulakan perbincangan sekarang..
Lelaki itu mengangguk lalu menyimpan telefon kedalam poket bajunya dan mengeluarkan beberapa kertas dari beg bimbitnya...
Didalam perbincangan tersebut,jihyo sorang je yang banyak bercakap,kerana baekhyun buat endah tak endah je
                      SKIP

Jihyo:terima kasih encik byun kerana sudi bekerjasama dengan syarikat kami...
Baekyun:hmm...kalau takde ape ape aq balik dulu*kluar daripada bilik meeting* tanpa menunggu jawapan jihyo
Jihyo:aikk orang camni pun ade ke...aduh..*kluar dari bilik meeting*dah pukul 4.00 baik aq kemas barang lagi bagus..
                       SKIP
jihyo:jihyo dah balik,omma kat mana???
Omma:omma kat dapur ni,pergilah rehat dulu lepas tu siap kita ade perjumpaan dengan kawan appa kamu..baju ade kat atas katil tu omma dah siapkan..
Jihyo:baik omma...
Jihyo pun masuk kedalam biliknya untuk berehat..dia melabuhkan badanya di atas katil queen miliknya..
Jihyo:mamat tadi tu boleh tahan comel jugak,tapi masalahnya sombong nak mati..dhlah tak senyum lansung..apelah nasib aq dapat client camtu..dari pikir camtu baik aq lelap kejap..
                      SKIP

vote n comment please...😢😢



Story Of My Life ❤B.B.H X S.J.H❤ (HIATUS)Where stories live. Discover now